اظهارات عجیب میرسلیم:در مجلس رئیس نداریم!

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: نامزد ریاست مجلس نباید هدفش ریاست جمهوری باشد و نخواهد مجلس را سکو قرار دهد، زیرا اصلاً بالاتر از مجلس نداریم و این تفکر اشتباهی است بین برخی نمایندگان که مجلس را سکو قرار می‌دهند تا به جایگاه دیگر برسند.

اظهارات عجیب میرسلیم:در مجلس رئیس نداریم!

ه گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید مصطفی میرسلیم، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در جمع اعضای شورای مرکزی جامعه جوانان متحد اسلامی با بیان اینکه بین آنچه که ما در ذهنمان از ریاست مجلس هست با واقعیت تفاوت وجود دارد،گفت: ما در مجلس، رئیس نداریم بلکه سخنگو داریم، تلقی این که مجلس هم مثل وزارتخانه و ریاست جمهوری است، اشتباه است چون آنجا مدیریت عمودی و سلسله مراتبی حاکم است و آثار و تبعات خود را دارد ولی در مجلس اینگونه نیست و ذاتاً هیچ فرقی بین نماینده تهران و نماینده یک شهرستان کوچک وجود ندارد و هرکدام یک رای دارند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بنابراین نماینده از حوزه انتخابی، انتخاب می‌شود ولی وقتی وارد مجلس می‌شود نماینده کل کشور به حساب می‌آید و مسئولیتش هم عام است. این مجموعه باید مدیریت شود و آن مدیریت‌ هم فردی نیست و نمی‌تواند فردی باشد و قطعاً مدیریتی جمعی بر مجلس حاکم است.

میرسلیم با بیان اینکه شاخص‌های سه‌گانه پیشنهادی جامعه جوانان متحد اسلامی برای رئیس مجلس، شرط لازم است، تصریح کرد: نامزد ریاست مجلس نباید هدفش ریاست جمهوری باشد و نخواهد مجلس را سکو قرار دهد، زیرا اصلاً بالاتر از مجلس نداریم و این تفکر اشتباهی است بین برخی نمایندگان که مجلس را سکو قرار می‌دهند تا به جایگاه دیگر برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها