عقب نشینی عجیب چهره اصولگرا/مجلس موظف است به دولت کمک کند

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار نیست برای واگذاری مسئولیت‌ها در مجلس نگاه سلبریتی بازی داشته باشیم در حقیقت افرادی که در جایگاه‌ها قرار می‌گیرند باید در همه شاخص‌ها نمره بالاتری بیاورند.

عقب نشینی عجیب چهره اصولگرا/مجلس موظف است به دولت کمک کند

«علی خضریان»، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با شیوه همکاری مجلس یازدهم با دولت گفت: تقابل را برخلاف اندیشه و سیره سیاسی رهبری می‌دانم، معتقدم مجلس باید کاری کند که باری را بردارد نه اینکه باری اضافه کند، تقابل با دستگاه اجرایی به معنی کارشکنی و دست اندازی بوده و این کار مطرود است. اما اینکه مجلس از منظر جایگاه نظارت به معنای اینکه بخواهد دولت را در نقاط قوت تقویت کند و در نقاط ضعف او را پاسخگو کند و این قوه را به حرکت وا دارد، درست می‌دانم چراکه این اقدام از وظایف مجلس است. مجلس موظف است با استفاده از ابزار نظارت دولت را کمک کند. قائل به این هستم که نظارت به نفع دولت و دستگاه اجرایی است چراکه دستگاه اجرایی علی القاعده در کلان نباید دنبال این باشد که نقاط ضعفش برطرف نشود و حتما خودش را خالی از ایراد نمی‌داند لذا مجلس در این زمینه‌ها می‌تواند کمک‌کننده باشد.

این عضو جبهه پایداری تاکید کرد: نظارت ابزارهایی دارد و معتقدم باید در فرصت مناسب از آن استفاده کرد و استفاده براساس حب و بغض‌های فردی عاقلانه و درست نیست. بنابراین اگر قرار باشد ابزارهای نظارتی در خدمت حب و بغض‌های حزبی، جناحی، فردی و غیره استفاده شود، کمکی به کشور نخواهد کرد. اما از آن طرف استفاده از همه این ابزارهای مجلس را در زمان خودش مفید می‌دانم چرا که از این طریق می‌توانیم به کشور کمک کنیم. در حال حاضر بسیاری از کارها روی زمین مانده است و مردم انتظار داشته و دارند که کاری از طرف مسئولین صورت بگیرد. در واقع برای آنها فرقی نمی‌کند دولت در کدام جناح سیاسی است یا مجلس در کدام گروه بندی سیاسی است، از نظر مردم همه کارگزاران جمهوری اسلامی هستیم. لذا در مواجه با بخشی از  دولت که بخواهد ناکارآمدی نشان دهد حتما ابزارهای نظارتی باید به خدمت گرفته شود.

 

آدرس: برنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها