نماینده مجلس:اگر خرید عید نکنید،بلا هم نازل نخواهد شد!

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از مردم خواست که خریدهای عید خود را به فروردین‌ماه موکول کرده و خود و جامعه را به خطر نیندازند.

نماینده مجلس:اگر خرید عید نکنید،بلا هم نازل نخواهد شد!

محمد جواد جمالی  اظهار کرد: بیماری همه‌گیر ویروسی مثل کرونا از مرحله‌ اپیدمی عبور کرده و وارد مرحله اندمی یعنی جهان‌گیر شده و کل دنیا را فرا گرفته‌ است این بیماری تنها مربوط به ایران نیست و در کشورهای همسایه و همه دنیا دیده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر هر یک از زنجیره‌های ابتلا به این بیماری قطع نشود جان انسان‌ها به خطر می‌افتد، به همین دلیل مسئولان بهداشت و درمان اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌اند.

جمالی در توصیه به مردم درباره خرید عید گفت: اگر خریدهایتان را به بعد از عید نوروز موکول کنید اتفاقی نمی‌افتد ولی اگر خدایی نکرده فرزندانتان دچار کرونا شوند آن وقت دیگر جبران‌پذیر نیست و همه را درگیر می‌کنیم، لذا خرید را به فروردین‌ماه موکول کنید خود و جامعه را در معرض خطر قرار ندهید. در تمامی دنیا بعد از شیوع کرونا دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل و نیمه تعطیل شدند و مسافرت‌ها کم شد و هیچ اتفاقی نیفتاد پس اگر خرید عید نکنید باعث ناخشنودی خدا نمی‌شود و بلا هم نازل نخواهد شد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها