احمدی نژاد و کسانی که او را تأیید کردند جزء فتنه هستند

یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در نامه ای علاوه بر اعتراض به رد صلاحیتش گفت نسبت به برخوردها با معترضان 88 انتقاد دارد و احمدی نژاد فتنه به حساب می‌آید.

احمدی نژاد و کسانی که او را تأیید کردند جزء فتنه هستند

به گزارش سرویس سیاسی مستقل آنلاین محمدرضا مروارید داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه ایلام خطاب به شورای نظارت بر انتخابات نوشت:

 

بسمه تعالی

هیئت محترم مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم

به استحضار می رساند پدربزرگ اینجانب مجروح حادثه مسجد گوهرشاد می باشد و پدرم و عمویم و برادرم و سایر افراد خانواده ام بعد از خرداد ۴۲ اهل مبارزه بوده اند و بارها زندان و تبعید رفته اند. خودم هم از دوران دبیرستان تا دانشگاه فعالیت انقلابی داشته ام و از سال ۵۷ در تشکیل نهادهای انقلابی فعال بوده ام. 

سال ۵۶ با چند نفر از دوستان گروه توحیدی حجر را دراستان ایلام تشکیل دادیم در وقتی که اسلحه سازمانی گروه ها کلت بود، ما کلاشینکف و تیربار داشتیم.

 مروارید در ادامه با تاکید بر عقبه انقلابی خود نوشت: از سال ۵۸ وارد جهاد سازندگی شدم و از بنیانگذاران آن هستم و ده سال در ایلام و مناطق جنگی کشور خدمت کرده ام.

۵سال مدیر کل کشاورزی ایلام، ۶ سال معاون استاندار کرمانشاه، ۸ سال معاون سازمان راهداری کشور، ۳ سال مدیر عامل کشتیرانی ایران و روسیه و ۴ سال استاندار ایلام بوده ام. 

حال که تشخیص دادم با این تجربیات می توانم در مجلس برای کشور مفید باشم برابر بندهای ۲و۴ ماده ۲۸ رد صلاحیت شده ام.

محمدرضا مروارید با اظهار اینکه برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شده است نوشت: حال که برای این کار قرار است تفتیش عقاید شود اعلام می کنم که اینجانب نشان داده ام در این چهل سال طرفدار نظام و قانون اساسی بوده ام در عمل و نه شعار، ولی ذوب در نظام و ولایت هم نیستم و هر جا فکر کنم مسئله ای به ضرر مردم هست انتقاد می کنم.

من به برخورد با معترضین ۸۸ انتقاد دارم و معتقدم چنانچه فتنه ای باشد احمدی نژاد و کسانی که او را تأیید کردند جزء فتنه هستند و بصیرت ما وقتی معلوم شد که ایشان را فرقه انحرافی نامیدند. 

او با بیان فتنه از احمدی نژاد ناشی شد نوشت: و اما در مورد ۹ دی من نظرم اینست که ما دو روز به عنوان یوم الله داریم، ۲۲ بهمن و روز قدس، مابقی راهپیمایی ها گذراست و سالگرد گرفتن برای آنها اتلاف وقت و نیرو است ، آن هم به زور کفن پوش کردن مدیران و پیشانی بستن آنان. 

که صدق نظریه من ثابت شد، وقتی بعد از وقایع ۹۶ و آبان ۹۷ بازهم راهپیمایی هایی شکل گرفت که اگر قرار باشد برای هر کدام آنها سالگرد بگیریم باید ۳۶۵ روز سال را راهپیمایی کنیم.

در هرحال ما خود را جزء بنیانگذاران این نظام می دانیم و از این برخوردها ناراحت نمی شویم و به قول عامه مردم حال صلاح مملکت خویش را خسروان دانند ما که رعیتی بیش نیستیم. ولی این نحوه برخورد غیر از دلزدگی مردم و مشارکت کمتر در انتخابات اثری ندارد.

ضمنا اینجانب الان عضو شورای مرکزی حزب پیشرو اصلاحات هستم که در ماده ۴ اساسنامه آن التزام به قانون اساسی آن و ولایت فقیه شرط عضویت است. 

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها