ما که نمی‌ خواستیم با سگ‌ کشی انتقام بگیریم

در انتقام سخت ۱۳ موشک به بزرگترین پایگاه آمریکا اصابت کرد. سردار ما گفت ۱۰۰ موشک آماده کرده بودیم و اگر می خواستیم ناوگانشان را در خلیج فارس هدف قرار دهیم از آمریکا یک نفس‌ کش باقی نمی‌ماند.

ما که نمی‌ خواستیم با سگ‌ کشی انتقام بگیریم

انتقام ما بیرون کردن آمریکا از منطقه است

امام جمعه مشهد گفت: ما با انقلاب آمریکا را از کشور بیرون کردیم. امروز هم با خون شهید سلیمانی، آمریکا را از منطقه اخراج می‌کنیم. به کمتر از بیرون راندن آمریکا از منطقه راضی نیستیم.

به گزارش سرویس سیاسی مستقل آنلاین، حجت الاسلام سیداحمدعلم‌الهدی گفت: رشادت ایثارگر ان عزیز سپاه پاسداران در سیلی به صورت دشمن را باید تقدیر کرد؛ در رسانه‌ها حرف زیاد زده می‌شود و دشمن ادعاهای زیادی دارد، اما این حرکتی که مقام معظم رهبری از آن به سیلی تعبیر کردند یک سیلی عادی نبود؛ ما در دهه فاطمیه این سیلی را به صورت دشمن زدیم. 

13موشک به پایگاه آمریکا زده شد

به گزارش مستقل آنلاین امام جمعه مشهد تاکید کرد: سیلی به دشمن ثابت کرد که جنگیدن با ما سخت است، زیرا به هیچ عنوان عقب نمی‌رویم. این سپاه از سرگذشته است و این ایثارگران بسیج جان‌داده هستند و هستی خود را پای قدم‌های مولا ریخته‌اند. ۱۳ موشک به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا زدند آن هم آمریکایی‌هایی که به قدرت پدافندی خود مباهات می‌کردند، اما آمریکا قدرت رهگیری نداشت.

علم‌الهدی افزود: گفته‌اند در این حملات ضایعه انسانی نداشتیم. ما که نمی‌خواستیم با سگ‌کشی انتقام شهید سلیمانی را بگیریم؛ ما می‌خواهیم دشمن از منطقه برود؛ ما به کمتر از بیرون شدن آمریکا از منطقه راضی نیستیم.

این انتقام سیلی دوم بود

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین علم الهدی گفت: دلیرمردان ما در سپاه و ارتش تا اینجا ایستاده‌اند و انتقام را در بدین شکل محقق خواهند کرد و این مسئله تنها به این نیست که چند آمریکایی کشته شود حتی با وجودی که دروغ می‌گویند، چون مهمترین آمبولانس هوایی آن‌ها حرکت کرد و مجروحان را به اسرائیل برد. مسلما آنها ضایعه انسانی داشتند و قدرت آمریکا درهم کوبیده شد؛ مقام معظم رهبری فرمودند سیلی دوم را ما زدیم و ۴۰ سال پیش هم با تسخیر لانه جاسوسی یک سیلی زده بودیم. استکبار آمریکا روی کره زمین نباید باقی بماند.

علم‌الهدی گفت: دشمن با حضور سردار سلیمانی فهمیده بود که جنگ نیابتی در منطقه دیگر کاری از پیش نمی‌برد زیرا اسلام چنین سرداری دارد. ولایت را نیز این سردار یاد داد؛ ژنرال آمریکایی وقتی نامه را به ایشان داد، نامه را نگرفتند، زیرا عنوان کردند من فرمانده دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها