آرزوی مرگ کردیم که حرف است، باید بدون برو برگرد محاکمه شوند

استعفای دسته جمعی دهند

دردآور است که بعضی در این مملکت خلافی را انجام می‌ دهند ‌و بعد از آن تصمیم می‌ گیرند که چه زمانی این که اشتباه کرده اند را به مردم بگویند.

آرزوی مرگ کردیم که حرف است، باید بدون برو برگرد محاکمه شوند

باید با کسانی که دروغ گفتند برخورد قضایی شود

به گزارش سرویس سیاسی مستقل آنلاین جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس گفت: کتمان حقایق طبق قوانین جرم است، باید با افرادی که خودشان تشخیص داده اند به رهبری و دولت ۴۸ ساعت بعد اطلاع دهند و اصلا به مجلس هم نگویند، برخورد قضایی شود.

نماینده رشت

اگر غربی ها نمی خواستند واقعیت گفته می شد؟ 

به گزارش مستقل آنلاین عضو کمیسیون برنامه و‌ بودجه خاطر ادامه داد: اگر فشار کشورهای غربی و اطلاع رسانی مردم با فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد نبود ممکن بود آقایان اصلا واقعیت را نگویند.

این نماینده مجلس ادامه داد: همه مسئولان باید یک عذرخواهی بزرگ از مردم انجام دهند. رییس دانشگاه دانشجویان فوت شده در کانادا با بغض صحبت می کند و نخست وزیر کشورشان هم ابراز ناراحتی می کند. 

چه کسی مسئول فوت 176 نفر است؟ 

وی اضافه کرد: 176نفر جانشان را از دست دادند، این حرف شوخی که نیست. چه کسی الان مسئول است؟ آقایانی که همان لحظه متوجه شدند اشتباه کردند به چه حقی کتمان کردند چرا آبروی کشور را بردند؟ چرا این همه صداوسیما با پخش برنامه‌های مختلف اظهارنظرهای کارشناسی خلاف را منعکس کرد به مردم خلاف گفتند و این دردناک است.

این عضو کمیسیون برنامه و‌بودجه تصریح کرد: آقایانی با این کاری که کردند و چند روز حقیقت را از مردم پنهان کردند رفتارشان بسیار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود و با این کار  افکار عمومی و مسئولان رده بالا نظام را فریب دادند و خسارت غیر قابل جبرانی را به کشور وارد کردند.

وی از قوه قضاییه درخواست کرد تا بدون فوت وقت با مقصران حادثه برخورد جدی شود./عصرایران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها