رئیس جمهور: ما نوکر مردم هستیم

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: همه کسانی که مسئول انتخابات هستید در جاهایی که صلاحیت واقعی وجود ندارد آنها را رد کنید. مردم برای انتخابات تنوع می‌خواهند. این رد صلاحیت ها مثل این است که در مغازه‌ای تنوع کالا نباشد.

حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26

روحانی در جلسه هیات دولت:

به گزارش سرویس سیاسی مستقل آنلاین حسن روحانی گفت: نه موضوع شهادت سردار سلیمانی و نه هواپیما جناحی و حزبی نیست. اینها داغ‌هایی برای همه مردم بوده است و همه با هم هستیم. البته مردم می‌خواهند مطمئن شوند که مسئولان با آنها با خلوص و صداقت صحبت می‌کنند.

روحانی ادامه داد: اگر ما برای صداقت با مردم تاخیر داریم باید جبران کنیم. از نیروهای مسلح می‌خواهم که بیایند و توضیح دهند از ابتدا روند به چه شکلی بوده است.

به گزارش مستقل آنلاین رئیس‌جمهور ادامه داد: کسی نمی‌خواسته چیزی از مردم پنهان شود. حادثه غیرمنتظره بوده است. من هفت سال رئیس پدافند در دوران جنگ بودم، در آن دوران هم چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. مسئولان و جامعه در شوک بودند. اگر لحن هم خوب نبوده باید بیایند و توضیح دهند و جبران کنند.

رئیس جمهور گفت: نوکر باید در برابر ارباب خاضعانه عمل کند. آن کسی قاتل صدها نفر در ایران است که اجازه ورود دارو را به کشور نمی‌دهد. آقای آمریکا شما قاتل صداها هزار نفر مردم ما هستید. قاتل کسانی هستید که از خاک خود دفاع کردند.

می‌خواهم به دنیا بگویم که ناامنی منطقه به نفع کسی نیست. ناامنی منطقه به ضرر دنیاست و این را به مسئولان کشورهایی هم که اخیرا با آنها صحبت کردم گفتم. 

به گزارش خبرنگار سیاسی مستقل آنلاین روحانی افزود: چرا منطقه را ناامن می‌کنید و ظلم می‌کنید و تحریم می‌کنید؟ در جو ناامنی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. راه جبران این حوداث انسجام و ایستادگی کل ملت‌های منطقه و ملت ایران در برابر جنایتکاران واقعی است. در برابر فشار حداکثری نیاز به انسجام و دوستی حداکثری داریم.

این را نگویید که برای یک صندلی 17 نفر وجود دارد. 17 نفر از کدام سلیقه و جناح؟ باید از سلایق مختلف استفاده کرد. با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد. کشور برای همه است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها