مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم:

مصوبه دیروز مجلس مصوبه خیلی خوبی بود

مصوبه دیروز مجلس مصوبه خیلی خوبی بود

رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم:

 

مقام معظم رهبری: مردم سراسر کشور چشمشان به مردم قم است در روز 19دی، به مناسبت آن حادثه بسیار مهم و تاریخ ساز ما از این خاطره 19دی باید درس بگیریم قضیه 19دی اینجور بود که بخاطر دفاع از مقام مرجعیت رهبر عظیم الشان و بزرگ انقلاب مردم قم بخاطر دفاع از ایشان آمدند در برابر رژیم طاغوت سینه سپر کردند چه چیزی آنها را وسط این میدان کشید؟

ایمان و غیرت دینی وقتی جمعی از مردم قم آمدند در خیابان ها و با نیروهای رژیم مواجه شدند و تعدادی به شهادت رسیدند و تعدادی مجروح شدند نه آن قیام کنندگان قمی و نه دیگران هرگز فکر نمی کردند همین حرکت منشا چه تحول عظیمی نه تنها در ایران بلکه در دنیا خواهد شد . مگر نشد؟ می‌توان به برکت ایمان و غیرت دینی کارهای مهمی انجام داد.

آن روز مردم دستشان خالی بود ولی امروز دست ما پر است و مجهز است در برابر زورگویان عالم. شهید سلیمانی در مسائل داخل کشور، اهل حزب و جناح نبود در میدان جنگ، برخی حدود شرعی را فراموش می کنند اما او مراقب بود.

جایی که نباید سلاح به کار می‌رفت، سلاح به کار نمی برد، احتیاط هایی می‌کرد که خیلی ها آن را لازم نمی دانستند. به دهان خطر می رفت اما مراقب جان سربازانش بود.

در مسائل داخل کشور، اهل حزب و جناح نبود، اما به شدت انقلابی بود.

انقلابی گری خط قرمز قطعی او بود. بعضی سعی نکنند این را کمرنگ کنند.

ذوب در انقلاب بود، پایبند به خط امام و انقلاب بود. 

شاید برخی دوستان ندانند ولی دشمنان خوب می دانند که او با کمک به ملت های منطقه توانست همه نقشه های نامشروع آمریکا در غرب آسیا را خنثی کند. 

 نقشه آمریکا در مورد فلسطین این بود که آنقدر آنها را در ضعف نگه دارند که نتوانند دم از مقاومت بزنند اما او دست فلسطینی ها را پر کرد. کاری کرد که بتوانند مقاومت کنند.

برادران فلسطینی مکرر پیش بنده این را شهادت داده‌اند.

 در جلسه‌ای که با مسولان داشتیم، حاج قاسم گوشه‌ای می‌نشست که دیده نمی‌شد. باید می‌گشت تا او را پیدا کرد.

 نقشه آمریکا در سوریه، عراق، لبنان با کمک این شهید خنثی شد. 

 سیلی دیشب به آنها (آمریکایی‌ها) زده شد اما انتقام مسئله دیگری است. کارهای نظامی کفایت[انتقام خون حاج قاسم را] نمی‌کند، حضور آمریکا در منطقه باید تمام شود.

پاسخ نظامی کفایت نمی‌کند و باید "حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه تمام شود."

ایشان گفتند: آنها ویرانی و فتنه به منطقه آوردند و اصرار داردند همین فساد و ویرانگری را درباره ایران اجرا کنند." او درخواست مذاکره را از جمله اقدامات غیرقابل قبول آمریکا خواند.

این که بعضی خیال کنند اگر ما یک قدم عقب برویم آمریکا دست از دشمنی برمی‌دارد، خطای بسیار فاحشی است.

وحدت باید محفوظ بماند

مصوبه دیروز مجلس مصوبه خیلی خوبی بود

فرمانده معظم کل قوا با یادآوری اینکه شهید سلیمانی هم دل و جگر داشت و به دهان خطر می رفت و ابایی نداشت با تدبیر بود و برای کارهایش منطق داشت، تاکید کردند:

این تدبیر فقط در میدان نظامی نبود. در میدان سیاست هم بود. در عرصه سیاست هم شجاع بود و هم با تدبیر بود. سخنش تاثیر گذار بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها