نظر صهیونیست‌ها درباره نتانیاهو چیست؟

نظرسنجی جدید منتشر شده از سوی یک شبکه خبری صهیونیستی نشان داد که ۵۲ درصد ساکنان فلسطین اشغالی خواستار کناره‌گیری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

نظر صهیونیست‌ها درباره نتانیاهو چیست؟

 نظرسنجی جدید منتشر شده از سوی یک شبکه خبری صهیونیستی نشان داد که ۵۲ درصد ساکنان فلسطین اشغالی خواستار کناره‌گیری « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» در حالی‌که ۵۲ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی شبکه ۱۲ اسرائیل که نتایج آن جمعه منتشر شد، استعفای نتانیاهو را خواستار شدند، ۳۸ درصد نیز  بر این باور بودند که با وجود اتهامات وارده بر نتانیاهو، او باید در این سمت باقی بماند.

اتهامات نتانیاهو شامل پیشنهاد رشوه به برخی مجموعه‌های بزرگ رسانه‌ای در فلسطین اشغالی در برابر پوشش خبری مطلوب اوست.

طبق یک نظرسنجی دیگر که توسط موسسه تحقیقاتی «اسمیت» به سفارش نشریه «اسرائیل هیوم» انجام شد، ۴۸ درصد از ساکنان فلسطین اشغالی معتقدند نتانیاهو با سه پرونده مجرمانه‌ای که دنبال خود دارد، نباید به نخست‌وزیری ادامه دهد و ۴۶ درصد نیز با تداوم حضور وی در این پست موافق بودند.

هفته گذشته نیز هزاران تظاهرکننده  در تل آویو استعفای  نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خواستار شدند. معترضان در میدان «حبیمه» در تل آویو تجمع کرده و شعارهایی از جمله «نتانیاهو استعفا، اسرائیل مهمتر است» و «اسرائیل قوی» سردادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها