ادی کوهن:

اسرائیل خواهان جنگ با ایران است

خبرنگار نزدیک به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سران آن رژیم خواهان جنگ با ایران هستند.

اسرائیل خواهان جنگ با ایران است

به گزارش مستقل آنلاین،ادی کوهن خبرنگار صهیونیست در توییتر نوشت نوشت:

ما آشکارا می گوییم؛ما می خواهیم با ایران و حزب الله جنگ شروع کنیم. هنوز نفهمیدید؟؟

ادی کوهن

این توییت ساعتی پس از جنایات نظامیان صهیونیست منتشر شد، در پی این اتفاق رژیم صهیونیستی ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق را هدف حملات هوایی قرار داد. بر این اساس، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دید.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در مکالمه تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. وی همچنین مراتب تسلیت خود را به حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام کرد.

در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای نوشت:

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، ساعاتی قبل ( عصر روز جمعه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند :

۱. شهید حسین امان اللهی

۲. شهید سید مهدی جلالتی

۳. شهید محسن صداقت

۴. شهید علی آقا بابایی

۵. شهیدسید علی صالحی روزبهانی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    حمله‌اسرائیل‌بعد‌از‌قطع‌سلاح‌توسط‌بعضی‌از‌کشورها‌که‌با‌ایران‌میانه‌خوبی‌ندارند‌یک‌تله‌است‌یعنی‌آنها‌خواهان‌کشیده‌شدن‌پای‌ایران‌به‌جنگ‌هستند‌تا‌بقول‌خودشان‌مرکز‌شرارت‌های‌منطقه‌را‌نابود‌کنند‌قطع‌سلاح‌آنها‌تنها‌برای‌گول‌زدن‌ایران‌است‌آنها‌از‌اسرائیل‌دست‌نمی‌کشند‌اسرائیل‌جنایات‌بدتری‌هم‌داشته‌‌که‌بهانه‌ای‌‌برای‌آنها‌نداشته‌حالا‌که‌بهانه‌ای‌مثل‌طوفان‌اقصی‌دارد‌قطع‌صلاح‌بعضی‌از‌کشورهابا‌عقل‌جور‌در‌نمی‌آید

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها