نصرالله:

ما از جنگ هیچ هراسی نداریم

سید حسن نصرالله خطاب به رژیم صهیونیستی گفت ما از جنگ هیچ هراسی نداریم و اگر از جنگ می‌ترسیدیم عملیات خود را آغاز نمی‌کردیم.

ما از جنگ هیچ هراسی نداریم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به حادثه تروریستی صورت گرفته در مزار شهدای شهر کرمان در مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرده  و شهادت تعدادی از ایرانی‌ها را در این مراسم تبریک و تسلیت گفت.

وی ادامه داد، من فقط به این نکته اشاره کنم که اگر ما با رژیم صهیونیستی وارد جنگ شویم نتیجه این جنگ پیروزی قاطع و واضح برای ما خواهد بود و این برای همه واضح و روشن است. هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که اسرائیل تاکنون حتی یک پیروزی داشته است. آنها با ترور دیشب تلاش کردند نشان دهند که حتی یک پیروزی جزئی به دست می‌آورند اما در عرصه میدانی هیچ دستاورد و پیروزی در منطقه محدودی مانند نوار غزه نداشته‌اند.

به گفته دبیر کل حزب‌الله، اعتماد افکار عمومی به ارتش و سران سیاسی و حاکمیت رژیم صهیونیستی که ارکان بقای رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهد از بین رفته است. لذا طوفان الاقصی واقعا اسرائیل را در مسیر نابودی قرار داده است و اسرائیلی‌ها امید خود را از دست داده‌اند و افکار عمومی اسرائیلی ها هیچ همبستگی و اتحادی با یکدیگر ندارند و ایجاد این همبستگی نیز دروغی است که مطرح شده بود و این دروغ فاش شده است. اسرائیل رژیمی ساختگی است که مردم آن از مناطق مختلف دنیا آمده‌اند و همه آنها دو گذرنامه دارند و چمدان آنها برای رفتن از اسرائیل آماده است و زمانی که امنیتشان از دست برود، از اسرائیل می‌روند.

سید حسن نصرالله در پایان سخنرانی  خود تاکید کرد: تا الان بیش از 700 عملیات ضد صهیونیستی انجام شده است. ما اگر قدرت نداشتیم حتی یک عملیات نمی‌توانستیم انجام دهیم. ترور شیخ صالح العاروری یک  تجاوز خطرناک است ولی موضوع دیگر این است که این ترور در ضاحیه بیروت انجام شده است. اسرائیل  توجیه کرده که ما با حزب الله یا لبنان مشکل نداریم و مشکل ما با رهبران مقاومت فلسطین است.

وی تاکید کرد: جمله اولمان این است که ما در جبهه خود با محاسبات دقیق عمل می‌کنیم و بهای آن را هم می‌پردازیم، اما اگر دشمن فکر کند می‌تواند جنگ علیه لبنان را آغاز کند نبردما نامحدود و بدون هیچ موازنه‌ای خواهد بود. الان من بیشتر نمی گویم، اما تاکید می‌کنم که ما از جنگ هیچ هراسی نداریم و اگر از  جنگ می‌ترسیدیم عملیات خود را آغاز نمی‌کردیم. آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها پیام دادند که جنگ را متوقف کنید، اما ما این کار را انجام ندادیم. جنگ ضد لبنان برای آنها بسیار هزینه بر و پشیمان کننده خواهد بود، اما اگر منافع لبنان در معرض هدف قرار گیرد ما بدون هیچ ملاحظه‌ای وارد جنگ خواهیم شد.

دبیر کل حزب‌الله در پایان ترور العاروری را جنایتی خطرناک دانست که بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند و نمی‌توان در مورد آن سکوت کرد و خطاب به صهیونیست ها گفت که آنچه  بین ما و شما فاصله دارد میدان و شب‌ها و روزهای آینده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • سکولار

    حسن
    درتو بزار لاشی کارتن خواب
    از سوراخ موش بیا بیرون
    تو مال جنگ نیستی
    تو اصلا هیچی نیستی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها