اگر متهم اصلی فساد ۳ میلیارد دلاری دولت روحانی بود، بارها آن را پیراهن عثمان می‌کردند

انتظار می‌رود در دولت ضعیف رئیسی فسادهای بیشتری هم ریشه دوانده باشند.

اگر متهم اصلی فساد ۳ میلیارد دلاری دولت روحانی بود، بارها آن را پیراهن عثمان می‌کردند

محمد مهاجری در مورد فساد ۳ میلیارد دلاری چای دبش نوشت:

واقعیت این است که اگر متهم اصلی این پرونده دولت قبل می‌بود، نه آقای رئیسی و نه تیم رسانه‌ای دولتش تاب مستوری نداشتند و بارها آن را پیراهن عثمان می‌کردند و اگر الان تلاش می‌کنند آن را به گردن پیشینیان بیاندازند فرار به جلو می‌کنند. آنها نتوانستند زنگوله را گردن کسی بیندازند و آخرش هم افتاد گردن مااصولگراها!

دولت آقای رئیسی باید خیلی خوشحال باشد که این فساد برملا شد اما انتظار می‌رود در دولت ضعیف کنونی فسادهای بیشتری هم ریشه دوانده باشد و مسئولین خوش خیال که مرتبا دنبال اعلام آمار و ارقام خیالی از نرخ رشد و تورم و اطلاعات مسئله دار در باره بهبود اقتصاد کشور هستند، خواب مانده باشند.

تا اینجا دولت یک گل، آن هم از نقطه پنالتی خورده است. شاید لازم باشد  سرمربی بازیکنانی را که زیاد فول می‌کنند از زمین بیرون بکشد در غیر این صورت  نوبت داور (قوه قضاییه) است که به تعداد لازم و کافی کارت قرمز به مقصران و قاصران نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • حامد

    اونم رفت به افساید

  • یا حسین

    عده ی حروم زاده یجور میگن دولت روحانی دولت روحانی انگار آنها از آمریکا اسرائيل آمده و دشمن خونی اصلی ایران بودن

    روحانی قبل رئیس‌جمهور شدن رئیس امنیت ایران بود وزیرهاش هم همه سپاهی، روحانی، انقلابی، مذهبی، حالا معلوم نیست چه چیزی باعث شده عوامل الان انقلاب چجور با آنها دشمنی دارن و آنها را ناخودی می شمارن

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها