من با پیکان این‌طرف و آن‌‌طرف می‌رفتم نه خودروی ضد گلوله!

کرباسچی گفت وی هیچوقت از خودروی ضدگلوله استفاده نکرده است!

من با پیکان این‌طرف و آن‌‌طرف می‌رفتم نه خودروی ضد گلوله!

غلامحسین کرباسچی ادعای نمایشگاه شهر آفتاب در خصوص استفاده از ماشین ضد گلوله در دوران سمت شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت:

حتی آن مسئولانی که خودرو ضد گلوله داشتند هم به توصیه حفاظت سپاه پاسداران از این خودروها استفاده می‌کردند و این خودروهای تشکیلاتی بوده است نه شخصی.

 در ابتدای دوران زنده یاد حسن‌حبیبی که شاهد ترورهای فراوان بودیم، خودروهای ضد گلوله در اختیار مسئولان قرار می‌گرفت. این خودروها متعلق به اشخاص نبود، بلکه از طریق نیروهای حفاظت در اختیار مسئولان قرار می‌گرفت.

در واقع خودروهایی تشکیلاتی بود نه این‌که متعلق به شخص باشد. بنابراین حتی آن مسئولانی که خودرو ضد گلوله داشتند هم به توصیه حفاظت سپاه پاسداران از این خودروها استفاده می‌کردند. درواقع بسیاری از شخصیت‌های دهه ۶۰ از خودرو ضد گلوله استفاده می‌کردند.

من اما هیچ وقت در دوران مسئولیتم در شهرداری تهران از خودرو ضد گلوله استفاده نکردم. همان زمانی که شهردار بودم گاهی با خودرو پژو متعلق به خودم و گاهی با خودرو پیکان شهرداری تردد می‌کردم. این مسئله کاملا مشخص است و می‌توانید از همه کسانی که با من کار کرده‌اند سوال کنید. بپرسید با چه خودروهایی سر پروژه‌های شهری می‌رفتم./هم میهن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • نجف آبادی

    حالا فرض کنید با خوروی ضد گلوله این ور و آن ور می رفتید. مگر ایرادی دارد؟
    آقای فخری زاده نکرد و ترور شد.

  • ناشناس

    شاه دوزد این‌طرف و آن طرف می رفتی سفارش فورمول قارت بیت المال را می دادی دادگاهی هم یک فیلم سینمایی بیش نبود ملت تا ساعت یک نصف شب می نشستند دادگاهی شما تماشا از صدا سیما

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها