جلیلی همان فردی است که پایداری او را برای شرکت در انتخابات راضی کرده؟

جبهه پایداری، رئیسی را با خود همراه کرده تا نامزدهای مورد علاقه‌اش را وارد مجلس دوازدهم کند؟

جلیلی همان فردی است که پایداری او را برای شرکت در انتخابات راضی کرده؟

روزنامه شرق نوشت:

اصولگرایان برای حواس‌پرتی جامعه از فهرست نهایی خود، تمرکز زیادی را بر روی فهرست ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام اصلاح‌طلبان قرار دادند تا کسی متوجه نشود، آیا «سرلیست اصلح جریان پایداری و شریان در انتخابات ثبت‌نام کرده یا نه؟».

قرائنی وجود دارد که نشان می‌دهد جریان پایداری برای ایجاد یک اتحاد حول محور ابراهیم رئیسی، به سراغ فرد «اصلح» مدنظرخود رفته و او را برای ثبت‌نام در انتخابات مجاب کرده است. ازجمله این قرائن می‌توان به اظهارات اخیر مرتضی آقاتهرانی اشاره کرد که گفته است:

"در موضوع انتخابات مجلس، یکی از اقداماتی که جبهه پایداری انجام داده، دعوت از شخصیت‌ها، افراد کارآمد و نخبه جامعه برای ثبت‌نام به‌عنوان داوطلب نمایندگی مجلس است. بسیاری از این افراد به دلایلی حاضر به پیش‌ثبت‌نام یا ثبت‌نام نهایی در انتخابات مجلس نبودند؛ اما اعضای جبهه پایداری در نشست‌هایی تلاش کردند آنها را برای حضور در انتخابات قانع کنند".

سؤال مشخص این است: آیا جلیلی همان فردی است که پایداری او را برای شرکت در انتخابات راضی کرده و قرار است سرلیست حامیان دولت در انتخابات باشد؟ چرا تاکنون جلیلی حضورش در انتخابات را تکذیب یا تأیید نکرده است؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها