نه دنبال شفاف‌سازی هستید و نه حتی اراده‌ آن را دارید!

مصاحبه آقاطهرانی نشان داد که جبهه پایداری به دنبال شفاف‌سازی نیست و اساساً اراده‌ای برای شفاف‌سازی وجود ندارد و در پس این اظهارات و مواضع سیاسی، جبهه پایداری به دنبال کسب منفعت سیاسی و ماهیگیری در شرایطی است که افکار عمومی به خصوص جریان انقلابی روی یک موضوع حساس شده‌اند.

نه دنبال شفاف‌سازی هستید و نه حتی اراده‌ آن را دارید!

مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری را در اختیار «فرهیختگان» قرار داده است.

فرهیختگان نوشت: مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری را در اختیار «فرهیختگان» قرار داده است. 

متن نامه توانگر به شرح زیر است:

جناب آقای محصولی

دبیرکل محترم جبهه پایداری

سلام علیکم

در ماجرای اظهارات خلاف واقع و تهمت دروغ آقای حسین جلالی به هیئت رئیسه و‌ رئیس مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه اخیرم مطرح کردم میان جبهه پایداری و اظهارات غلط آقای جلالی فاصله بگذارم و امیدوار بودم و انتظار داشتم جبهه پایداری درباره آن اظهارات دروغ شفاف سازی کند.

با این حال مصاحبه آقای آقاطهرانی نشان داد که گروه شما به دنبال شفاف‌سازی نیست و اساساً اراده‌ای برای شفاف‌سازی وجود ندارد و در پس این اظهارات و مواضع سیاسی، جبهه پایداری به دنبال کسب منفعت سیاسی و ماهیگیری در شرایطی است که افکار عمومی به خصوص جریان انقلابی روی یک موضوع حساس شده‌اند.

چندی قبل درباره لایحه عفاف و حجاب، قبل از آن درباره لایحه ارتقاء امنیت زنان و اکنون موضوع اتهام به مجلس برای دریافت خودرو عناوین موضوعاتی است که در هفته های اخیر موجب نگرانی و ابهام در جریان انقلابی و نیروهای ارزشی شده بود و متاسفانه در همه این موارد، اعضای گروه پایداری از جمله آقای آقاطهرانی روی احساسات مردم و جوانان حزب‌اللهی سوار شده تا بتوانند منفعت سیاسی خود را تامین کنند و از این طریق به اعتماد عمومی مردم و حیثیت مجلس انقلابی نیز آسیب وارد کردند.

در ماجرای اتهام اخیر به مجلس انقلابی مبنی بر دریافت خودروهای شاسی بلند همانطور که آقای قالیباف و حتی خود آقای علیرضا بیگی اعلام کرده بود، رئیس مجلس به محض مطلع شدن از ماجرا، جلوی آن را گرفته است آن هم در حالی که این مسئله رویه ثابتی در بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهاست. اما اینکه برخلاف دستور رئیس مجلس، برخی خارج از ساختار مجلس به صورت شخصی دریافت خود را دنبال کردند یا نه و اینکه آن‌ها چه کسانی بودند، مسئله ای است که اتفاقا رئیس مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ که تحت مدیریت گروه جبهه پایداری است دستور داده تا پیگیری و درباره آن شفاف‌سازی کند.

اگر لیستی از نمایندگانی که ادعا شده خودرو گرفتند وجود داشت حتما هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان یا هیئت رئیسه آن را منتشر می‌کرد اما از آنجایی که لیستی از نمایندگانی که چنین ادعایی درباره آنان مطرح شده وجود ندارد رئیس مجلس به کمیسیون اصل ۹۰ دستور داده تا این موضوع را بررسی و درباره آن شفاف سازی کند و اگر نمایندگی خودرو گرفته است اسمش اعلام شود.

اکنون آقای آقاطهرانی چرا حاضر نیست از هم حزبی خود یعنی آقای پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ سوال کند پرونده به کجا رسید؟ آیا ممکن است کسی از گروه پایداری خارج از ساختار مجلس خودرو گرفته باشد و اکنون این جریان راضی به پیگیری آن نیست؟

آقای محصولی به هم حزبی‌های خود در مجلس دستور دهید که موضوعی که شفاف است و اتفاقاً رئیس مجلس جلوی آن را گرفته را در آستانه انتخابات هیئت رئیسه به دروغ به آقای قالیباف نسبت ندهند. شما که دبیرکل پایداری هستید از آقای پژمانفر بخواهید درباره کسانی که خودرو گرفته‌اند طبق دستور رییس مجلس شفاف‌سازی کند و گزارش آن را به صحن علنی و مردم ارائه کند.

آقای محصولی!

مصاحبه آقایان آقاطهرانی و جلالی حرف‌های قبلی اینجانب را ثابت کرد و نشان داد که شما و حزب شما به دنبال آن هستید که با سوء استفاده از حساسیت افکار عمومی و به خصوص جریان انقلابی روی موضوعات خاص و ارزش‌ها، با ترویج ناامیدی در جامعه، باعث کاهش مشارکت در انتخابات شده و سپس در انتخاباتی حداقلی، برخلاف توصیه رهبر حکیم انقلاب مبنی بر افزایش مشارکت و انتخابات حداکثری، از رای آوری خود مطمئن شوید و بتوانید منافع سیاسی خود را کسب کنید. البته این مسیری که شما برای پیروزی در انتخابات‌ها در پیش گرفته‌اید ضربه کاری به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و لازم است هرچه زودتر از این روش دست بردارید.‌ خون شهدا بهای گرانبهایی‌ست که برای برپایی و تداوم نظام مقدس اسلامی ریخته شده، روا نیست در جهت مطامع باندی و گروهی‌ هزینه شود.

والعاقبه‌للمتقین

مجتبی توانگر

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها