موضوع مسمومیت دانش آموزان به خارج از کشور بر می‌گردد

طربق بررسی‌ها منشا مسمومیت دانش آموزان خارج از کشور است البته که باید عواملی که در داخل کشور این مسائل را به وجود آورده‌اند هم شناسایی شوند.

موضوع مسمومیت دانش آموزان به خارج از کشور بر می‌گردد

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلساتی را با مقامات امنیتی در موضوع مسمومیت دانش آموزان برگزار کرده که بر اساس این گزارشات و استنباط بنده می‌توان گفت که در داخل کشور مسائلی وجود دارد که باید شناسایی شود و هم اینکه این موضوع از خارج از کشور مدیریت و هدایت می‌شود. لذا باید نیروهای امنیتی عوامل را شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند تا این ذهنیت از جامعه برطرف شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اتفاقات رخ داده برای مردم نگران کننده است، گفت: هدف را دانش آموزان به خصوص در مدارس دخترانه قرار دادند. مسئولان امنیتی موضوع را پیگیری می‌کنند. عمدتا می‌دانیم که اتفاقات رخ داده در درون کشور ریشه خارجی دارد. 

چون هدف‌شان این است که این ذهنیت را در جامعه ایجاد کرده که مدارس را به تعطیلی کشانده و جامعه را ملتهب کنند؛ باید نتایج بررسی‌ها توسط مسئولان ذیربط به مردم اعلام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها