رئیسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن: این عهد و میثاق بسیار بالاتر از رأی است

این عهد و میثاق بسیار بالاتر از رای است؛ در نگاه دینی ما کسانی که عهد می بندند فقط رای نمی‌دهند بلکه پایین رای و پایین عهد و پیمان شان همواره هستند.

رئیسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن: این عهد و میثاق بسیار بالاتر از رأی است

رئیس جمهور با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز آغاز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبران و تحقق معجزه قرن است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع راهپیمایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان‌ آزادی تهران اظهار داشت: ۲۲ بهمن، انفجار نور، تحقق معجزه قرن و تحقق خواسته مجاهدان خاص خدا علما و صلحا و شهدا و کسانی که در طول تاریخ امید بر پایه نظامی به نام دین همواره در دل آنها بود و در این راه تلاش بسیاری کردند.

آقای رئیسی این روز را روز پایان استبداد و وابستگی روز آغاز استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و روز تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران دانست و افزود: این روز، روز به ثمر نشستن روشنگری ها و هدایت های امام راحل و از ایمان زمان روزه پایان سلطه سلطه گران بر ایران عزیز روضه بسیار مبارکی است.

وی با بیان اینکه امروز، روز جلوه انسجام ملی و وحدت و یکپارچگی و حضور حماسه فریاد است، تاکید کرد: امروز روز حضور مردمی است که در هر کوی و برزن و یا صدها شهر هزاران روستا در میدان حاضر شدند،  که نه فقط رای که بالاتر از رای، با امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و شهدا و آرمانهای بلند انقلاب شکوهمند اسلامی عهد ببندند.

آقای رئیسی ادامه داد: این عهد و میثاق بسیار بالاتر از رای است؛ در نگاه دینی ما کسانی که عهد می بندند فقط رای نمی‌دهند بلکه پایین رای و پایین عهد و پیمان شان همواره هستند.

رئیس جمهور اظهار داشت: ما امروز فقط جمع نشدیم که ۲۲ بهمن ۵۷ را گرامی بداریم و از مقام شهدا، صلحا مجاهدان و کسانی که حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ را آفریدند، تجلیل کنیم؛ آن حرکت عظیم قابل تجلیل است اما علاوه بر تجلیل و تکریم نسبت به فجر آفرینان ۵۷ آمده ایم تا بگوییم ۲۲بهمن ۱۴۰۱ با حضور مردم با شکسته دشمنان و با پیروزی جبهه انقلاب یک بار دیگر رقم خورده است.

آقای رئیسی با بیان اینکه هم ایجاد حکومت پهلوی برخلاف‌ خواست ملت و با کودتا بود، هم ادامه آن، افزود: آنها در دوران حاکمیت خود جنایت و خیانت کردند و به ظرفیت‌های عظیم بی توجه بودند و فقط به خشنودی نظام سلطه و آمریکا می‌اندیشیدند.

وی ادامه داد: برخی دنبال تطهیر چهره رژیم دست‌نشانده پهلوی هستند اما باید در اجرای فرمان رهبری برای جهاد تبیین باید برای مردم عزیز به‌ویژه جوانان ما روشن شود که این رژیم چه زشتی‌ها و پلیدی‌ها و ذلت و عقب‌ماندگی را برای ملت ایران آورد و انقلاب اسلامی پایان این ذلت و آغاز عزتمندی ملت ما بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها