تقلید ترامپ از تَکرار خاتمی!

دونالد ترامپ برای انتخاب رئیس کنگره آمریکا از تَکرار خاتمی تقلید کرد.

تقلید ترامپ از تَکرار خاتمی!

به گزارش مستقل آنلاین،نیویورک تایمز نوشت:

دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق  آمریکا، جمعه شب پس از اینکه نماینده کنگره فلوریدا رای «مخالف» داد و چهاردهمین تلاش کوین مک کارتی برای انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس نمایندگان را به باد داد، با مت گیتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا تماس تلفنی گرفت.

تماس آقای ترامپ در متقاعد کردن آقای گاتز برای ادامه دور دیگری از رای گیری، همراه با گروه کوچکی از اعضای دیگر که با نامزدی مک کارتی مخالف بودند، نقش مهمی داشت و تقاضای او برای رای دادن به مک کارتی با نظر مساعد اعضای کنگره مواجه شد.

به گفته دو نفری که در جریان این تماس قرار گرفتند، آقای ترامپ با آقای گاتز تماس گرفت و به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند، زیرا آنها مجاز به صحبت علنی نبودند. سی ان ان گزارش داد که آقای ترامپ همچنین با اندی بیگز، نماینده که از رای دادن علیه آقای مک کارتی به رای دادن "موافق" در دور پانزدهم تغییر کرد، تماس گرفت.

عکسی که از اعضای حاضر در مجلس گرفته شده است، نماینده مارجوری تیلور گرین، جمهوری‌خواه از جورجیا و متحد آقای مک کارتی را نشان می‌دهد که تلفن همراه خود را بالا گرفته و «DT» مخفف اسم دونالد ترامپ در سمت دیگر آن قرار دارد و سعی می‌کند گوشی را به مت روزندل، نماینده ای بدهد که در آخرین رای گیری به نامزد دیگری رای داده بود.

فراخوان آقای ترامپ به مجلس در دومین سالگرد شورش توسط حامیانش انجام شد که هدف آنها ممانعت از صدور اعتبارنامه کنگره برای پیروزی جوزف آر. بایدن جونیور بر ترامپ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها