حفظ نظام از تمام واجبات واجب تر است

آیت الله نوری همدانی گفت: حفظ نظام از تمام واجبات واجب تر است.

حفظ نظام از تمام واجبات واجب تر است

آیت الله نوری همدانی گفت: نباید بین شما و مردم هیچ حجابی باشد، مردم همیشه به علماء و روحانیون به عنوان تکیه گاه و پناهگاه خود نگاه می کنند از این رو باید با تواضع و مهربانی با مردم ارتباط برقرار کنید و سعی کنید مشکلات آنها را برطرف کنید.

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به سابقه منطقه کاشان در گرایش به تشیع و پرورش عالمان برجسته‌ای همچون فیض کاشانی، ملا احمد و ملا محمد نراقی اشاره و خاطرنشان کرد: منطقه کاشان از دیرباز کانون مردمانی متدین و جویای علم بوده است از این رو دارای سابقه ای برجسته در علم و فرهنگ می باشد.

او در ادامه بیان خدمات صورت گرفته از سوی نظام جمهوری اسلامی را یکی از وظایف دلسوزان نظام دانسته و گفت: این انقلاب برای ریشه کنی فقر و از بین بردن جهل و نادانی و آگاه کردن مردم و ایجاد رفاه و عدالت در جامعه بر پا شده است.

اینها آرمان های امام راحل است و او فرمودند: حفظ نظام از تمام واجبات واجب تر است. او همیشه به مردم عنایت و توجه ویژه ای داشتند و به مشکلات آنان رسیدگی می کردند چرا که سپر در مقابل دشمنان همین مردم هستند و همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بوده و هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها