رهبر انقلاب: ما ایستادیم و باز هم خواهیم ایستاد

از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام اسلامی رو به زوال است. ما ایستادیم و باز هم خواهیم ایستاد.

رهبر انقلاب: ما ایستادیم و باز هم خواهیم ایستاد

روایت تاریخیِ رهبر انقلاب از تلاشِ دشمنان و برخی عناصر داخلی برای بُن‌بست‌نمایی از اوضاع و سیاه نشان دادن وضعیت کشور:

از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام اسلامی رو به زوال است / ما ایستادیم و باز هم خواهیم ایستاد

دشمن سعی میکند در مورد نقاط ضعف ما اغراق گویی کند، نقاط قوّت ما را بپوشاند، نباید بگذاریم، ما نباید به دشمن در این زمینه کمک کنیم.

از اوائل انقلاب اسلامی غربی‌ها در تبلیغاتشان این‌جور وانمود میکردند که نظام جمهوری اسلامی که بر اثر انقلاب بوجود آمده رو به زوال است، از همان روزهای اول رو به زوال است.

گاهی میگفتند دو ماه دیگر، گاهی میگفتند یکسال دیگر، گاهی میگفتند پنج سال دیگر، زمان معیّن میکردند. یک عدّه‌ای هم در داخل متأسّفانه حالا یا از روی غفلت، بعضی‌ها هم از روی بدخواهی همین را ترویج میکردند. زمان امام یک روزنامه‌ای که اسم نمی‌آورم برداشت یک مقاله‌ی مفصّلی نوشت به نظرم تیتر هم زدند از آن تیترهای درشت صفحه‌ی اولی که مضمونش این بود که خلاصه نظام در حال فروپاشی است! امام(ره) آن وقت جواب دادند گفتند خودتان در حال فروپاشی هستید، نظام محکم و مستحکم ایستاده.

بعد از رحلت امام(ره) در سال ۶۹ یک اعلامیه‌ای دادند بعضی از موجّهین، آدمهای موجّهی بین آنها بودند، چهره‌های معروف نظام و موجّه، سابقه‌ی کاری هم در نظام داشتند، اعلامیه دادند که نظام در لبه‌ی پرتگاه است. کی؟ سال ۶۹. یعنی همین روزها است که خلاصه تمام بشود. در سال ۸۲ یک عده از نمایندگان مجلس نامه نوشتند به بنده، یک نامه‌ی واقعاً غیر منصفانه‌ای بود، خیلی غیر منصفانه بود. یک چیزهایی را گفتند، یک سئوالهایی از ما کردند که جوابش را خودشان باید میدادند چون هم مجلس دست خودشان بود، هم دولت دست خودشان بود، باید آنها جواب میدادند، از من سئوال کرده بودند. آن وقت آن نامه مضمونش این بود که خلاصه باید تسلیم بشوید و الّا کارتان تمام است. مال سال ۸۲ است.

تسلیم نشدیم، ایستادیم و ان‌شاءاللّه باز هم خواهیم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها