در کشورمان آدم‌های ابلهی بودند که با تحلیل‌های بچه‌گانه مانع احیای برجام شدند

در کشورمان آدم‌های ابلهی بودند که با تحلیل‌های بچه‌گانه با توهم "زمستان سرد اروپا" فرصت تاریخی توافق هسته‌ای و احیای برجام و کم‌شدن فشار اقتصادی از دوش مردم را گرفتند.

در کشورمان آدم‌های ابلهی بودند که با تحلیل‌های بچه‌گانه مانع احیای برجام شدند

آقایان اصولگرا تحویل بگیرید! زلنسکی، قهرمان بود نه «دلقک» / تیترهای آماده‌تان برای پیروزی پوتین، خاک می خورد/ دیپلماسی ما هم به دام افتاد

کانال مهدی نصیری در یادداشتی از یک نویسنده ناشناس نوشت:

بعد از گذشت قریب به ۹ ماه از جنگ اوکراین با عقب‌نشینی ارتش روسیه از منطقه استراتژیک خرسون معادلات جنگ به شدت به نفع ارتش اوکراین تغییر کرد.

این تغییر موازنه مهم در میدان جنگ در حالی است که رسانه‌های نزدیک به جریان اصولگرایی و ارتش مجازی‌شان در روزهای اول شروع جنگ در حالی که تیترهای خود را برای پیروزی پوتین آماده کرده بودند بارها زلنسکی رئیس جمهور اوکراین را "دلقک و ضعیف" خطاب کردند.

آری، هر چند زلنسکی دلقک نبود اما در این گوشه‌ی عالم و در کشورمان آدم‌های ابلهی بودند که با تحلیل‌های بچه‌گانه با توهم "زمستان سرد اروپا" فرصت تاریخی توافق هسته‌ای و احیای برجام و کم‌شدن فشار اقتصادی از دوش مردم را گرفتند.

اینکه آمریکایی‌ها امروز برای متحد نگه داشتن اروپا در کنار خود توانسته‌اند پای ایران را به این جنگ باز کنند و یک پرونده دیپلماتیک برای کشور ما بسازند دقیقا شبیه بازی‌ای است که دستگاه اطلاعاتی اروپا با پوتین راه انداخت و وی را به جنگ ترغیب نمود و متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما نیز در همین دام افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها