نماینده مجلس: بیچاره پسرم در دام منافقین افتاد ولی خودش را اصلاح کرد!

میرسلیم نماینده مجلس و عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.

نماینده مجلس: بیچاره پسرم در دام منافقین افتاد ولی خودش را اصلاح کرد!

به گزارش مستقل آنلاین؛ عصرایران نوشت: مصطفی میرسلیم‌ نماینده مجلس درباره موضوع مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد و اعتراضات بعد از آن گفت: موضوع فوت خانم امینی و برخی از سختی های که در زندگی جاری مردم وجود دارد هیچ کدام عواملی نیستند که باعث بروز اغتشاشات و دامن زدن به آنها شده است. اینها طرح هایی است که از طرف دشمنان ما با دقت مورد بررسی قرار گرفته؛ برایش برنامه ریزی شده و سعی کرده اند از چنین چیزهایی استفاده کنند و الا اعتقاد اکثریت مردم ما با ارزش های انقلاب و اسلام هستند. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که مشکلاتی را دشمن فراهم کرده است و برخی از مسئولان بی دقتی کردند و سوء مدیریت به وجود آمده است، باید این مشکلات را  به صورت منطقی و با همدلی برطرف کنیم چنانچه در سال های ١۴٠٠و ١۴٠١نتایج خوبی برای حل این مشکلات به دست آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند شکاف بین مردم و حاکمیت باعث شده مردم باید مطالبات شان را در خیابان ها بخواهند گفت: اعتقاد به این شکاف ندارم. بین مردم و حاکمیت همیشه گفت وگو و‌ رفت و آمد وجود داشته است. اعتقاد ندارم که گفت وگو وجود ندارد. مردم از طریق نمایندگان شان می توانستند مشکلات شان را با دولت ها مطرح کنند و برای آن راه حل پیدا کنند. کسانی که ادعای شکاف بین نسلی و حاکمیت و مردم را دارند می خواهند تزلزل را نشان دهند. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بخواهد بلرزد. سابقه بیش از چهل سال نشان می دهد که به راحتی از پس این مشکلات برآمده است. دشمنان ما هم کور خوانده اند که فکر می کنند می توانند با اینگونه القائات و تحلیل های سطحی و روشن فکر مآبانه و غیرجامعه شناسانه انحراف ایجاد کنند. 

او افزود: کسانی که در جبهه مخالف هستند خودشان را نشان دادند و باید خودشان را اصلاح کنند و سعی کنند قابلیت های را که دارند در جهت اصلاح کشور به کار گیرند نه اینکه دچار انحراف فکری شوند. 

میرسلیم در پاسخ به این پرسش که چگونه باید این گروهی که به قول شما در خط دشمن قرار گرفته اند برگردند گفت: آدم‌های عاقل دراین افراد هست و متوجه می شوند که از طرف خارجی ها رودست خورده اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر معتقد به شکاف نیستید این گروه چگونه در دامن دشمن قرار گرفته اند گفت: ما ابزارهای که در اختیار داریم به توانایی های خودمان برمی گردد. این توانایی ها در برخی قسمت ها خوب، متوسط و بخشی نیز ضعیف است. از جمله مواردی که با ضعف مواجه شدیم عدم قانونمند کردن فضای مجازی بوده است. دریچه افکار جوانان مان را کاملا باز نگه داشتیم تا دشمن هر طور که می خواهد در آنها نفوذ پیدا کند و خودمان امکان تبلیغی مناسب را برای اینکه حق را به آنها منتقل کنیم؛ نداشتیم. در این زمینه ضعیف بودیم که این به معنی شکاف بین نسلی نیست. برنامه ها و نقشه هایی که از نظر فناوری، دشمن ما استفاده کرده تاحدودی موفق شده است ولی این حالت را خود جوانان ما و کسانی که اعتراض می کنند متوجه می شوند چراکه صداقتی که مسئولان درکار کردن و دفع مشکلات دارند مشخص است و چیزی نیست که قابل کتمان باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: ما باید حقیقت را برای اینها روشن کنیم و سعی کنیم اقدامات منفی دشمن را خنثی کنیم چرا که ما با یکسری اقدامات که علیه ما صورت می گیرد و سلسله اقداماتی که در داخل  از طرف ایادی آنها صورت می گیرد مواجه هستیم. ما چون در مردم سالاری هستیم آزادی ها بیشتر است پس اثرگذاری ها بیشتر است بنابراین رفع و رجوع کردن آن نیز سخت تر است. 

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برخوردهای خشن با این جوانان که به قول شما در دام دشمن افتاده اند درست است، گفت: برخورد خشن قابل قبول نیست مگر با کسانی که تخریب صورت می دهند چراکه مردم برایشان قابل تحمل نیست که ببینند مغازه، خانه، خودرو و امنیت شهرشان از بین می رود. دهها مورد از اعتراض به صورت منطقی جلو همین مجلس انجام شد مردم می آمدند و آنچه که فکر میکردند حقشان است را مطالبه می کردند نمایندگان هم پاسخ می دادند.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که چرا هیچوقت برای اجرای اصل ۲۷قانون اساسی تلاش نشد گفت: مشکل ما این است که بتوانیم مرز خودمان را محکم کنیم چرا باید این همه اسلحه از آمریکا برای تخریب وارد کشور شود؟ چرا باید با کمال خشونت بسیجی ما را درخیابان بکشند.

 

وی در پاسخ به این سوال که مردم هم می گویند ما از طرف نیروی انتظامی‌ و لباس شخصی ها مورد خشونت قرار گرفته ایم ،گفت: ما شهید داشتیم ولی آنها کشته نشده اند.

 

نماینده مردم‌تهران ‌در مجلس در پاسخ به این سوال که در حال حاضر دانش آموزانی را در اتفاقات اخیر دستگیر کرده اند و گویا قراراست در کانون های اصلاح و تربیت نگهداری شوند و آیا درست است این بچه ها در کانون اصلاح که در معرض انواع جرایم هستند؛ نگهداری شوند، گفت: باید در مورد نگهداری از این بچه ها طبقه بندی ها رعایت شود. باید این جوانان متوجه شوند و موارد برای آنها تشریح شود. مرحوم لاجوردی اوایل انقلاب که منافقین جولان می دادند بسیار زحمت کشید و سعی کرد در خود ندامتگاه اینها را با وقت گذاشتن توجیه کند که چگونه گرفتار انحراف نشوند ندامتگاه جای همین چیزهاست برای کسانی که از حدی پایشان را فراتر گذاشته اند. 

 

میرسلیم در پاسخ به این سوال که آیا شعاردادن و پیگیری مطالبات، تخریب است؟ گفت: اینها سنگ می زنند، می شکنند؛ چاقو کشی میکنند از اسلحه گرم استفاده می کنند اینهاست که اشکال پیدا می کند وگرنه بحث مدارس که مطرح نیست. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها