تاجزاده خطرناک‌تر است یا پسر میرسلیم که با منافقین در ارتباط بود؟

در حالی که این روزها توجهات به ماجرای محکومیت فرزند مصطفی میرسلیم به دلیل ارتباط با منافقین جلب شده اما دبیرکل حزب موتلفه درباره اتهامات مصطفی تاج‌زاده سخن گفته است.

تاجزاده خطرناک‌تر است یا پسر میرسلیم که با منافقین در ارتباط بود؟

دبیرکل موتلفه گفت: همه مردم می‌دانند که جرم «تاج‌زاده» چیست! 

در حالی که این روزها توجهات به ماجرای محکومیت فرزند مصطفی میرسلیم از اعضای ارشد حزب موتلفه به دلیل ارتباط با منافقین جلب شده اما دبیرکل حزب موتلفه درباره اتهامات مصطفی تاج‌زاده سخن گفته است.

اسدالله بادامچیان با بیان اینکه همه مردم می‌دانند که جرم «تاج‌زاده» چیست، جریان اصلاحات هم می‌دانند که چه جرمی دارد، گفته: او به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار یک روزنامه‌نگار آمریکایی است.

جرم او این است که به جای همراه شدن با مردمی که شهید داده‌اند، به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار یک روزنامه‌نگار آمریکایی طرفدار «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا است. همسر این آقا هم ویدئویی ضبط کرده، جملات تهدیدآمیز می‌گوید و مانند یک کودک لجباز عمل می‌کند. این حرف‌ها وضعیت را برای تاج‌زاده بدتر می‌کند.

یک مجموعه‌ای در انتخابات شکست خورده و مردم به آنها رأی ندادند، این یعنی آنها باید بروند علت این اتفاق و رفتارهای گذشته خویش را بررسی کنند تا بتوانند آن را اصلاح کنند؛ اما متأسفانه این کار را نمی‌کنند./عصرما

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها