چرا بخاطر فوت یک نفری (مهسا امینی) بر اثر بیماری اینگونه جوسازی می‌کنید؟

بعضی‌ها مسئله حجاب و یا فرد را مستمسک خود قرار می‌دهند. یک نفر اینجا بر اثر بیماری فوت می‌کند و دوربین‌ها ماجرا را به وضوح نشان می‌دهند ولی اینگونه جوسازی می‌کنند.

چرا بخاطر فوت یک نفری (مهسا امینی) بر اثر بیماری اینگونه جوسازی می‌کنید؟

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی که امروز (۱۷ مهرماه) برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: میلاد پرخیر و برکت پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع) و هفته فراجا را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مجموعه انتظامی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با تلاش شبانه‌روزی در دو مرز شلمچه و چذابه و از چند محور ورودی به استان تا خروج از خاک کشور زائران را همراهی کردند.

وی در ادامه به جریانات اخیر و مظلومیت مجموعه انتظامی اشاره کرد و گفت: آن کسی که به دنبال هر مسئله‌ای است باید متوجه شود که تا امنیت نباشد هرگز چیزی اتفاق نمی‌افتد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد تصریح کرد: بعضی‌ها مسئله حجاب و یا فرد را مستمسک خود قرار می‌دهند در حالی که برابر گزارشات مستند در کشور امریکا از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ بیش از ۴ هزار دختر و خانم بی‌گناه را دستبند زدند و کشتند ولی چون رسانه دست آن‌هاست آب از آب تکان نخورد.

وی افزود: یک نفر اینجا بر اثر بیماری فوت می‌کند و دوربین‌ها ماجرا را به وضوح نشان می‌دهند ولی اینگونه جوسازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه مجموعه انتظامی با اقتدار وارد شده و وظیفه و تکلیف در ایجاد امنیت دارد، گفت: یقیناً تعدادی ناآگاه به مجموعه انتظامی حمله می‌کنند که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به امنیت کشور حمله می‌کنند./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها