دشمن با شعار "زن، زندگی و آزادی" به جنگ با اسلام آمده!

زن، زندگی و آزادی سه شعار اصلی اسلام است. دشمن با این سلاح به جنگ با اسلام آمده است و این حرکت راهبردی اوست تا فعالان فرهنگی را در این حوزه به چالش بکشاند.

دشمن با شعار "زن، زندگی و آزادی" به جنگ با اسلام آمده!

مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی سبک زندگی با حضور حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اعتراض های پس از مرگ مهسا امینی گفت: دشمنان در فتنه اخیر دنبال انقلاب جنسیتی بودند. زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند. از این رو آنان از مسیر دیگری اقدام به اغفال مردم کرده و آن موضوع مربوط به مسائل اجتماعی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه زن، زندگی و آزادی سه شعار اصلی اسلام است گفت: اسلامی که پیامبر آن به دست بزرگ بانوی خود بوسه می‌زند و او را سیده النساء عالمین معرفی می‌کند، اسلامی که رجس را از اهل بیت که محور آن زن است بر می‌دارد و اسلامی که یک زن علت غایی حرکت امامت و ولایت می‌شود؛ دشمن با این سلاح به جنگ با اسلام آمده است و این حرکت راهبردی اوست تا فعالان فرهنگی را در این حوزه به چالش بکشاند. از این رو هر آنچه تا به امروز در حوزه زن و خانواده انجام می‌شد، باید چند برابر افزایش یابد و در این عرصه شاهد نوآوری و خلاقیت و توسعه باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه آزادی نیز اسلام حرف برای گفتن دارد. امروز دشمنان آزادی را به ابتذال کشانده و به آزادی انسان بدهکار هستند. حقیقت آزادی آنان اسارت است و اسلام می‌تواند ثابت کند آزادی غرب اسارت نامطلوب در تحولات اجتماعی است.

 

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: فرهنگ، بینش‌ها و منش‌های منجر به کنش‌ها است. قضیه سبک زندگی نیز در این منظومه فکری معنا می‌یابد و نمی‌توان صحبت از سبک زندگی داشت اما از فرهنگ غافل بود./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها