اگر اروپا شبکه‌های اجتماعی را ببندد اینترنت را وصل می‌کنیم

قرار است نامه ای به همتایان خود در اروپا بفرستم مبنی بر اینکه اگر شبکه های معاند علیه ایران در فضای مجازی قطع شود اینترنت در ایران وصل می شود.

اگر اروپا شبکه‌های اجتماعی را ببندد اینترنت را وصل می‌کنیم

به گزارش مستقل آنلاین وحید جلال زاده در دومین جلسه هماهنگی «ستاد یوم الله ۱۳ آبان» با تاکید بر اینکه حوادث اخیر در کشور موید میدانی دشمنی آمریکا با ایران است که حضرت آقا در مراسم دانشگاه افسری فراجا به درستی به آن اشاره کردند که آمریکا پشت این ماجراست.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب با مردم و کشور مشخص بوده است. یک روزی با کودتا و جنگ خواستند نظام ما را ساقط کنند و یک زمانی سعی کردند نظام را با تحریم تضعیف کنند. در سال ۸۸ تصور کردند می شود نظام را اسقاط کرد اما آن هم محقق نشد و در کل در همه حوزه ها در نقش اول دشمنی را آمریکا داشته است.

جلال زاده اظهار کرد: برخی می خواهند بگویند اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی افتاد، آمریکا با ما دشمنی نداشت در حالی که این طور نیست. این دشمنی آمریکا به قبل از انقلاب برمی گردد.

جلال زاده تاکید کرد: نقش آمریکا در حوادث اخیر برجسته است. دستگاه های مختلف باید نقش آمریکا در تزریق مالی به تروریست ها در این حوادث را گوشزد کنند.

بنده به زودی نامه ای را به همتایان خود در اروپا می فرستم مبنی بر اینکه شما شبکه های معاند علیه ایران در فضای مجازی را قطع کنید تا اینترنت در ایران وصل شود. در اروپا دست زدن به کوکتل مولوتوف مصداق اقدام غیرقانونی و تروریستی است اما در شبکه های مجازی آن را برای استفاده علیه ملت و کشور ما آموزش می دهند. از این روست که ما تاکید داریم دشمن درجه اول ایران، آمریکاست و نباید این را به هیچ وجه فراموش کنیم.

 

جلال زاده گفت که امسال باید تلاش کنیم ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ماندگارترین ۱۳ آبانی باشد که در سال های اخیر برگزار شده است و با رویکرد انقلابی به این مساله نگاه کنیم. برگزاری این روز را صرفا به روز ۱۳ آبان برگزاری موکول نکنیم و از یک هفته قبل برنامه هایی را در دستور کار بگذاریم./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها