نیروی انتظامی با اقتدار با اغتشاشگران مقابله می کند

با اقتداری که از رهبری (مدظله العالی) و نیروهای مسلح سراغ داریم امنیت کشور سرآمد است و اقتضا می‌کند مردم حامی نیروهای عزیز انتظامی باشند.

نیروی انتظامی با اقتدار با اغتشاشگران مقابله می کند

مستقل آنلاین: آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده فراجا اظهار داشت: تقارن امروز که روز امامت حضرت ولی عصر (عج) با هفته فراجاست، تقارن بسیار مبارکی است، امیدوارم فراجای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی از عهده مسئولیت و ماموریت های خود برآید.

امام جمعه قم اضافه کرد: هم حفظ ارزش ها و هم حفظ امنیت و آرامش در جامعه اسلامی به پلیس واگذار شده است، پلیس امروز پا را فراتر گذاشته و علاوه بر امنیت داخل ، امنیت مرزها را نیز برعهده دارد و دوشادوش پاسداران و ارتشی ها از مرزها محافظت می کند.

وی تاکید کرد: اگر ماموریت پلیس حفظ آرامش، امنیت و پاسداری از ارزش‌هاست باید از سوی همگان مورد حمایت قرار گیرد، پلیسی می تواند تأمین‌کننده امنیت بوده و در خیابان ها و مراکز حساس حضور داشته باشد که با روحیه، توان و اقتدار بالا باشد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه انتظامی کشور چشم بینای نظام اسلامی است تصریح کرد: تعامل مردم با پلیس باید چگونه باشد، آیا مردم تعامل و حمایت می‌کنند یا بی‌تفاوت بوده و رویارویی کرده که راهی خطرناک به وجود می آید چه نظام اسلامی و چه نظامی غیر از نظام اسلامی باشد، در هر حال باید از پلیس حمایت شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند تصریح کرد: با اقتداری که از رهبری(مدظله العالی) و نیروهای مسلح سراغ داریم امنیت کشور سرآمد است و اقتضا می‌کند مردم حامی نیروهای عزیز انتظامی باشند.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه فراجا خود را خدمتگزار صادق مردم می‌داند، افزود: انتظار مردم از انتظامی کشور حفظ آرامش و امنیت و انتظار انتظامی از مردم حمایت، همدلی و همراهی است.

امام جمعه قم گفت: اغتشاش، غارت اموال و برادرکشی، دشمن شادکردن است و اگر نارضایتی وجود دارد باید از طریق مراکزی که وجود دارد پیگیری و از مسیر قانونی به حق خود رسید.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به حوادث اخیر افزود: بر اساس وظیفه قانونی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی 32 دستگاه در موضوع حجاب و عفاف وظیفه دارند، پس از وقوع این اتفاق و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست و از همان ابتدا ضمن پیگیری وضعیت سلامتی مرحومه امینی هرکاری که توانستیم در این راستا انجام دادیم و بعد فوت وی، به بازرسی کل فراجا دستور دادیم بدون هیچ ملاحظه‌ای موضوع را بررسی و گزارش کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس وظیفه ذاتی و قانونی دارد تا در قبال کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند بایستد، افزود:با عنایت الهی پلیس توانست در برابر کسانی به مال مردم تعرض و اموال عمومی را غارت می کنند و قصد برهم زدن آرامش دارند مقابله کند./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها