با مذاکرات یا بدون مذاکرات از امریکا متنفریم!

این مذاکرات برجام چه به نتیجه برسد چه نرسد، ذره‌ای از نفرت ما از امریکا کم نمی شود.

با مذاکرات یا بدون مذاکرات از امریکا متنفریم!

به گزارش مستقل آنلاین نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال ایران با شکوه‌ترین حضور در پیاده‌روی اربعین را دارد و این پیاده‌روی مانور عشق به اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی شامگاه جمعه در چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله سید اسدالله مدنی اظهار کرد: تکلیف‌مداری شهید آیت الله مدنی از شاخصه‌های بارز این شهید بزرگوار است به طوری که وقتی توسط رادیو از حکم انتصاب خود توسط امام به سمت امام جمعه تبریز با خبر شد؛ بدون فوت وقت راهی تبریز شد و وقتی همراهان گفتند صبر کنید که حکم به دستتان برسد؛ فرمود می‌ترسم بمیرم و امر ولی فقیه را انجام نداده باشم. وی با بیان اینکه ستون فقرات دعوت انبیا تبعیت بی چون و چرا از فرمان خداوند است خاطرنشان کرد: تکلیف مداری و تبعیت از فرمان الهی تیتر برنامه‌ و ستون فقرات حرکت امام حسین(ع) بود.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرحله اول انقلاب خواند و ادامه داد: در ۵۷ سال حکومت طاغوت دین ستیزی، مردم ستیزی، استقلال ستیزی باعث شده بود ایران یکسره شب شده و روز را به خود نبیند و خبری از آزادی و استقلال نباشد.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب به آسانی به دست نیامد و فداکاری‌های بسیار بزرگی توسط افرادی چون آیت‌الله مدنی انجام شد خاطرنشان کرد: آیت‌الله مدنی چهار سال از درس فلسفه و عرفان امام خمینی(ره) بهره برد و در این مدت با راه انسانیت آشنا شد.

 نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی به دروغ می‌گویند خط امام(ره) کم رنگ شده اما همین شعار مرگ به آمریکا را که امروز سر می‌دهیم، امام (ره)به ما آموخت گفت: به امام خمینی(ره) نامه نوشتند که همانطور که قصه جنگ را تمام کردید، مساله امریکا را هم حل کنید، اما امام(ره) پاسخ نداد اگر می‌داد که گوش فلک را کر کرده بودند. وی با اشاره به اینکه چه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ذره‌ای از نفرت ما از امریکا کاسته نخواهد شد اظهار کرد: اتاق جنگ یمن در آمریکا است و خودشان گفتند که داعش و تکفیری‌ها را ایجاد کردند، اما همه می‌دانند امروز ما آمریکا را ناکام گذاشتیم و خط امام خمینی(ره) در کشور ما باقی است.

خاتمی با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور اصول ما را نگاه داشته و نگه خواهند شد افزود: نتیجه مذاکرات باید رفع همه تحریم‌های هسته‌ای و غیر هسته‌ای علیه ایران باشد./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها