به میرحسین می گویید فراماسون چون او یک معمار است؟!

فقط علی کریمی باید هزینه بپردازد یا این قاعده شامل همه تهمت زنان و دروغگویان می شود؟ چون میرحسین معمار است به او می گویید فراماسون؟!

به میرحسین می گویید فراماسون چون او یک معمار است؟!

به گزارش مستقل آنلاین هاشمی طبا گفت: فقط علی کریمی باید هزینه بپردازد یا این قاعده شامل همه تهمت زنان و دروغگویان می شود؟ چون میرحسین معمار است به او می گویید فراماسون؟!

مصطفی هاشمی طبا در یادداشتی در روزنامه شرق با اشاره به قضیه اخیر علی کریمی نوشت:

اینکه افراد باید هزینه اظهارات خود را بپردازند حرف حقی است اما اینکه حرف علی کریمی تا چه حد غلط یا درست بوده باید توسط علمای اعلام بررسی شود و نه اینکه گوینده‌ای به‌جای ارائه پاسخ درست حسب «و جادلهم بالتی هی احسن»، به کریمی فحاشی کند و دیگران با پایین‌کشیدن تابلوهای علی کریمی حقوق مسلم او (حق‌الناس) را ضایع کنند.

اگر قرار است هزینه اظهارات را علی کریمی پرداخت کند، باید این هزینه توسط دادگاهی شرعی با شنیدن دفاع او به رأی برسد و نه آنکه هرکه قدرت دارد بر او سیلی بنوازد و اگر علی کریمی به آیه شریفه «و یطعمون الطعام علی حبه مسکینا و یتیما و اسیرا» استناد کند، چه پاسخی می‌توانند بدهند؟اما چرا فقط برخی افراد باید هزینه اظهارات خود را بدهند؟ مثلی است که می‌گویند «مردم در برابر قانون مساوی هستند اما برخی مساوی‌تر!

سال‌هاست در کشور ما افراد مختلف که ظاهرا مصونیت دارند و از عداد مشهوران جامعه یا به‌عبارتی سلبریتی هستند، همه نوع اظهارنظر درباره افراد و اشخاص کرده و هتاکی و تهمت را با شجاعت انجام می‌دهند و حتی با تمسک به حدیثی و تغییر معنی یک لغت، تهمت به دیگران را نه‌تنها مجاز که واجب می‌شمارند اما هرگز هزینه‌ای بابت این هتاکی و تهمت و اظهارات مشوش‌کننده اذهان نمی‌پردازند و آخرین آن‌هم تهمت فراماسون‌بودن به نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس و طرح فراماسونری‌بودن اوست.

او که مورد تأیید امام امت بود و مقام معظم رهبری در ابتدای انقلاب نهایت تأیید از او را به‌ عمل آورده بودند و حتی در جریان وقایع سال ٨٨ گفته بودند شما از جنس اینها نیستید.

گیریم او در سال ٨٨ مرتکب خطای سیاسی شده باشد. به چه دلیل تمام نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و از همه مهم‌تر امام امت و رئیس‌جمهور وقت را چنین بی‌اطلاع نشان می‌دهند که سال‌ها یک فراماسون نخست‌وزیر ایران بوده و این بزرگواران تأیید کرده‌اند. آیا از این بدتر تهمتی به مسئولان بلندپایه کشور می‌توان وارد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها