علی کریمی و سلبریتی‌ها چون زمان انتخابات از رئیسی حمایت نکردند فحش می‌خورند؟

علی کریمی و سلبریتی‌ها چون در زمان انتخابات از آقای رئیسی یا فلان جناح حمایت نکرده‌اند الان بد هستند؟

علی کریمی و سلبریتی‌ها چون زمان انتخابات از رئیسی حمایت نکردند فحش می‌خورند؟

به گزارش مستقل آنلاین محمد مهاجری گفت: می‌جنگیم با سلبریتی‌ها، در جنگ سیاسی با سلبریتی‌ها، شاید بتوانیم آنها را شکست دهیم اما پیش از آنها، خودمان جنگ را باخته‌ایم. 

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد:

خدا وکیلی آن روحانی بزرگواری که علی کریمی را «الدنگ» و «بی‌شرف» نامید، چه خدمتی به اسلام و اعتقادات ما و سنت حسنه نذری‌دادن کرد؟ مخاطب آیه «وجادلهم بالتی هی احسن» کیست؟ و «حسنات الأبرار سیئات المقربین» چه نسبتی با ناسزاگویی این روحانی عزیز دارد؟

همه این‌هایی که این روزها راه افتاده‌اند و به همه سلبریتی‌ها ـ بد و خوبشان ـ ناسزا می‌گویند، آنها را بی‌سواد و هوچی و پولدارهای مرفه بی‌درد و... می‌نامند، حلیم چه کسی را هم می‌زنند؟

چون این افراد در زمان انتخابات از آقای رئیسی یا فلان جناح حمایت نکرده‌اند مهدورالدم هستند؟ مگر غیر از رئیسی، کاندیداهای دیگر ریاست‌جمهوری آدم‌های همین سرزمین نیستند؟ و مگر شورای نگهبان همه آنها را تأیید نمی‌کند؟ پس چرا دفاع سلبریتی‌ها از یک کاندیدا گناه نابخشودنی می‌شود؟ 

سلبریتی‌ها فرزندان همین آب و خاک‌اند. دست بر قضا، اکثریت بزرگی از سلبریتی‌ها، زاده پس از انقلاب‌اند و در هوای جمهوری اسلامی نفس کشیده‌اند. خیلی از این‌هایی که بهشان فحش می‌دهند، پدران همین جامعه هستند که مسئولیت ارشاد و راهنمایی آنها را برعهده داشته‌اند. 

کسی نمی‌گوید سلبریتی‌ها باید پیش‌نماز باشند. خودشان هم چنین توقعی ندارند. اگر حرفی می‌زنند، جنس حرفشان از همین‌هایی است که مردم کف کوچه و خیابان می‌زنند. تفاوتش در گستره انتشار آن است. اگر این را قبول داریم، رفتارمان را با آنها درست کنیم و اطمینان کنیم که همان چیزهایی را می‌گویند که منافع ملی کشور ایجاب می‌کند.

در جنگ سیاسی با سلبریتی‌ها، شاید بتوانیم آنها را شکست دهیم اما پیش از آن‌ها، خودمان جنگ را باخته‌ایم. نه به آنها، به مردم و به اعتماد مردم./ اعتماد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها