حوله تن پوش بخریم یا حوله حمامی

 

حوله‌های مناسب می‌توانند حس خوبی را بعد از حمام به شما دهند. حوله ازجمله وسایل شخصی هستند که انتخاب آن نیاز به‌دقت بیشتری نسبت به سایر وسایل شخصی دارد. آن‌ها را بارها می‌شویید و خشک می‌کنید و با خود به مسافرت و استخر می‌برید. وقتی با گزینه‌های بی‌شماری از انواع حوله‌های حمامی مواجه می‌شوید، انتخاب می‌تواند دشوار باشد. ویژگی‌های بسیاری برای خرید حوله حمام مناسب وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال حوله تن پوش باشید یا حوله حمامی، در ادامه درباره ویژگی‌های حوله مناسب خواهیم گفت.

هیچ چیز بهتر از این نیست که بعد از یک دوش آب گرم از حمام بیرون آمده و خود را در یک حوله حمام نرم و پف دار بپیچید. اما با گزینه‌های زیادی که در بازار وجود دارد، پیدا کردن حوله مناسب برای حمام می‌تواند کمی دشوار باشد. در این مقاله مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین گزینه برای خود به آن‌ها توجه کنید.

حوله استخری مناسب برای شما در نهایت به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. با این حال، الیاف مختلف پارچه‌ها مزایای متفاوتی دارند. برای کمک به شما در پیدا کردن حوله‌ای که مطابق با نیاز‌تان باشد، ویژگی‌هایی را فهرست کرده‌ایم.

ویژگی‌های حوله مناسب چیست

همانطور که گفتیم، حوله‌ها در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌ها در برندهای گوناگون در بازار موجودند، برای پیداکردن حوله‌های مناسب باید به وزن حوله، جنس حوله، اندازه حوله، رنگ حوله و برند تولید کننده حوله توجه کنید.

معمولا حوله‌ها از پارچه‌ای با الیاف پنبه‌ تولید می‌شوند که هرچه تراکم این پنبه‌ها بیشتر باشد، قدرت جذب آب در این مدل حوله بیشتر است، برای بررسی تراکم پارچه، می‌توانید گوشه‌ای از آن را با دست لمس کرده و بین انگشتانتان فشار دهید و متوجه فاصله بین زنجیره‌های پنبه‌ای شوید.

وزن حوله با توجه به جنس آن تعیین می‌شود، بهتر است از حوله‌های سبک استفاده کنید، پارچه پنبه‌ای به محض خیس شدن کمی سنگین خواهد شد، بنابراین اگر حوله سنگینی انتخاب کنید، به محض خیس شدن سنگین‌تر شده و احساس راحتی نخواهید کرد.

هنگام خرید حوله، لازم است به اندازه آن دقت کنید چه حوله حمامی تن پوش باشد و چه ساده، اندازه‌های متفاوتی دارد، به عنوان مثال حوله حمامی ساده در سایز 90*150 و حوله تن پوش در دسته محصولات لایکو در سایزهای استاندارد زیر موجود است:

سایز (S): عرض شانه 43 سانتیمتر - قد حوله 103 سانتیمتر - دور کمر 104 سانتیمتر

سایز (M): عرض شانه 50 سانتیمتر - قد حوله 110 سانتیمتر - دور کمر 110 سانتیمتر

سایز (L): عرض شانه 52 سانتیمتر - قد حوله 115 سانتیمتر - دور کمر 120 سانتیمتر

سایز (XL): عرض شانه 57 سانتیمتر - قد حوله 120 سانتیمتر - دور کمر 130 سانتیمتر

سایز (2XL): عرض شانه 60 سانتیمتر - قد حوله 125 سانتیمتر - دور کمر 140 سانتیمتر

انتخاب رنگ حوله به طور کامل به سلیقه شخصی فرد بستگی دارد، بنابراین مدل و طرحی را انتخاب کنید که دست دارید، قابل ذکر است که بگوییم رنگ‌ تیره یا روشن مشخص کننده زمان شست و شوی حوله نخواهد بود و شما حداکثر پس از 3 بار استفاده باید حوله خود را بشویید.

و نکته آخر انتخاب برند معتبر برای خرید حوله حمام است، حوله‌هایی با برندهای ایرانی سال‌های زیادی است که کیفیت کالای خود را در بین مشتریان تضمین کرده‌اند از جمله این برندها می‌توان به گروه لایکو اشاره کرد.

حوله تن پوش بخریم یا حوله حمامی

A blue bathrobe on a swinger

Description automatically generated

حوله‌های حمامی به دلیل نداشتن دوخت‌های پیچیده، قیمت کمتری دارند، همچنین سبک بوده و برای افرادی که تحمل حمل حوله تن پوش را بر بدن خود ندارند، انتخاب مناسبی است، همچنین با توجه به سبک و کم حجم بودن این نوع حوله‌ها به راحتی داخل کیف و چمدان جا می‌شود، افرادی که بسیار چاق هستند و حوله تن پوش سایز مناسب خود را پیدا نمی‌کنند نیز می‌توانند این مدل حوله ‌ها را انتخاب کنند.

در برابر حوله های حمامی ساده، حوله تن پوش، به سرعت باعث می‌شود تا آب بدن شما خشک شود و وجود کلاه به شما در خشک کردن همزمان بدن و موها کمک می‌کند، همچنین با پوشیدن حوله های تن پوش نیازی به پوشیدن سریع لباس‌های خود نخواهید داشت و می‌توانید به روتین زندگی خود ادامه دهید و با حوصله موهای خود را نیز خشک کنید، حوله‌های تن پوش مناسب با سایز شما کاملا انحصاری است و افراد دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

در نهایت انتخاب حوله تن پوش یا حوله حمامی کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، بهتر است قبل از خرید عادات خود را بعد از حمام به خاطر آورده و حوله مناسب را با سلایق شخصی خود انتخاب کنید.

خرید حوله تن پوش از لایکو

A hand holding a purple towel

Description automatically generated

برای خرید حوله تن پوش از لایکو می‌توانید هم به صورت حضوری و مراجعه به شعب خرید خود را انجام دهید و هم می‌توانید با مراجعه به سایت لایکو یک خرید اینترنتی خوب داشته باشید، ضمن اینکه در خرید اینترنتی قابلیت مقایسه چند محصول با هم را خواهید داشت و می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها