خبر خوش تولیدی از مس سرچشمه؛

تولید مفتول در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ‌سر ‌گرفته شد

مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.

تولید مفتول در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ‌سر ‌گرفته شد

 

به‌ گزارش مس پرس، مهندس«حمیدرضا نژادغلامعلی» با اعلام این خبر افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران پس از پنج سال تعطیلی از ابتدای امسال راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول 8 میلیمتری را در دستور کار خود قرار داد.

وی توضیح داد: در این راستا، با تأمین مواد خاص و تجهیزات مورد نیاز و تعمیرات جدی، استارت سرد تجهیزات خط آغاز شد.

مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به ‌این‌که خط تولید مفتول حدود پنج‌سال تعطیل و یا به‌ صورت بسیار جزئی در مدار تولید بوده است و نیروی انسانی جدیدی در این مجموعه به‌کار گرفته نشده بود، ادامه داد: با توجه ‌به تعطیلی این خط، حتی نیروهای آن به پالایشگاه و ریخته‌گری منتقل شده بودند.

وی تصریح کرد: به ‌حول ‌و‌قوه الهی، تولید مفتول در مجتمع مس سرچشمه از هفته گذشته پس‌از پنج‌سال وقفه آغاز شده و تاکنون حدود 50 کویل مفتول هشت‌میلیمتری 50تنی تولید شده است.

مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، کیفیت مفتول تولیدی این مجتمع را دارای استاندارد بین المللی اعلام کرد و گفت: مفتول تولیدی در سرچشمه، در بازارهای داخلی و بین المللی مشتری مناسبی دارد، بنابراین، براساس سیاست فروش شرکت مس، می‌توان با اصلاحات انجام‌شده ظرفیت تولید را افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها