ماسک صورت را صبح بزنیم یا شب؟

اگر شما هم نمیدانید بهترین زمان زدن ماسک صورت صبح است یا شب؟ در این گزارش اطلاعات لازم را در اختیاراتان خوااهیم گذاشت.

به گزارش نمناک؛ سوالی که برای بسیاری از خانم ها مطرح است، این است که بهترین زمان برای استفاده از ماسک صورت چه موقعی است؟ شما می توانید ماسک صورت را هر زمان که دوست دارید، استفاده کنید اما قطعا زمانی در طول روز وجود دارد که بهترین حالت برای استفاده از ماسک است که حداکثر فواید را به پوست صورت تان می رساند. 

اول از همه بهتر است ماسک صورت را زمانی استفاده کنید که کار ندارید و سرتان شلوغ نیست تا بتوانید به خوبی برایش وقت بگذارید. معمولاً اول صبح قبل از رفتن به سر کار یا هنگام عصر، هنگامی که از سرکار برمی گردید و زمان آزاد بیشتری دارید؛ زمان مناسبی خواهد بود. از طرفی استفاده از ماسک صورت در هر زمانی بهتر از استفاده نکردن است.

چه زمانی از روز باید ماسک صورت استفاده کنیم؟

استفاده از ماسک صورت هنگام صبح حس خوبی به پوستتان می دهد، زیرا باعث سم زدایی پوست، نرم شدن پوست و تازگی آن می شود. همچنین باعث می شود که محصولات پوستی راحت تر جذب شوند و پوست شما بی عیب و نقص به نظر برسد اما در مورد استفاده از ماسک صورت هنگام شب چطور؟

پوست ما هنگام شب و زمانی که خواب هستیم، خودش را ترمیم می کند. شب زمان استراحت بدن، ترمیم و جوانسازی است. هنگامی که ماسک صورت را شب ها استفاده می کنید، به بدن تان کمک می کنید تا بازیابی سلول های پوستی را بهتر انجام دهد و پوست زیباتر و سالم تری داشته باشید.

بالاخره ماسک رو شب استفاده کنیم یا صبح ؟

اگر از ماسکی استفاده می کنید که پوست شما را هیدراته و آبرسانی می کند و می خواهد آن را برای طول روز آماده کند، بهتر است که آن را هنگام صبح استفاده کنید اما اگر ماسک شما خاصیت پاک کنندگی و لایه برداری دارد، بهتر است که آن را شب استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها