25 واقعیت خواندنی درباره مگان فاکس بازیگر محبوب سینمای هالیوود

مگان فاکس بازیگر و مدل آمریکایی کار خود را از سال ۲۰۰۱ با چند نقش فرعی آغاز کرد اما با بازی در نقش میکائلا بانس در فیلم پرفروش تبدیل‌شوندگان (۲۰۰۷) به شهرت جهانی رسید.

مگان فاکس 8

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین:

1.فاکس در ۱۶ مه ۱۹۸۶در اوک ریج، تنسی به دنیا آمد. مادرش گلوریا دارلنس و پدرش فرانکلین توماس افسر عفو مشروط بود و هنگامی که مگان سه ساله بود از هم جدا شدند. مادرش دوباره ازدواج کرد و مگان فاکس و خواهرش با مادر و ناپدری‌اش تونی توناچیو بزرگ شدند.

2. مادر و ناپدری مگان فاکس بسیار سخت‌گیر بودند و اجازه نمی‌دادند که او دوست‌پسر داشته باشد یا دوستش را به خانه دعوت کند مگان تا زمانی که به استقلال رسید با مادرش زندگی می‌کرد.

مگان فاکس و مدلینگ

3. مگان فاکس ابتدا از طریق مدلینگ مشهور شد. او از سن ۵ سالگی به یادگیری هنر رقص در کینگستون، تنسی مشغول شد. او در سن ۱۳ سالگی وارد صنعت مدلینگ شد و در آن بسیار موفق بود و توانست جوایز زیادی را دریافت کند و به عنوان یک مدل زیبا و مشهور شناخته شود.

مگان فاکس

4. مگان فاکس در ۱۷ سالگی به لس آنجلس نقل مکان کرد تا بتواند در هالیوود یک بازیگر مشهور شود.

زندگی شخصی و خانوادگی مگان فاکس

5. مگان فاکس برای مدت ها زندگی شخصی را از عموم پنهان نگه می‌داشت و هرگز برای ارتباط با ستاره ها معروف نمی شد. در سال ۲۰۱۰ او با برایان آستین گرین، بازیگر معروف سریال «بورلی هیلز، ۹۰۲۰۱» ازدواج کرد. آن دو از سال ۲۰۰۴ باهم در ارتباط بودند. در سال ۲۰۱۲ اولین پسرشان به دنیا آمد و نام نوآ شانون را بر روی او گذاشتند. در سال ۲۰۱۳ اعلام شد آن دو منتظر پسر دوم شان هستند. بودی رنسوم در فوریه ۲۰۱۴ به دنیا آمد.

مگان فاکس 3

جدایی مگان فاکس و همسرش

6. در طی سال‌ها همگان زوج مگان فاکس و همسرش را یک زوج بی نقص می دانستند که دور از حاشیه ها به زندگی مشغول بودند. اما در سال ۲۰۱۵ طرفداران مگان از اعلام خبر درخواست طلاق او شوکه شدند. مگان دلیل آن را «تفاوت های غیرقابل تحمل» اعلام کرد.. به گفته مگان همسرش همه انواع مواد مخدر را امتحان کرده و در نظرش ماری جوانا را از همه است.

7. مگان فاکس در حال حاضر با مشین گان کلی در رابطه است.

8. فاکس در موزیک ویدیوی «دروغ گفتنت را دوست دارم» اثر مشترک ریحانا و امینم، به همراه دومنیک مناگان در نقش یک زوج که درگیر رابطه عشق و تنفرند بازی کرد.

جوایز و افتخارات مگان فاکس

9. در کارنامه بازیگری مگان فاکس جوایز زیر به چشم می‌خورد:

  • نامزد جایزه اتحادیه زنان روزنامه‌نگار سینمایی
  • برنده یک جایزه تمشک طلایی از ۷ نامزدی
  • نامزد ۳ جوایز برگزیده کودکان نیکلودین
  • نامزد ۲ جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی
  • نامزد جایزه ملی فیلم انگلیس
  • نامزد جایزه برگزیده مردم
  • برنده ۲ جایزه اسکریم
  • برنده جوایز بازی‌های ویدئویی اسپایک
  • برنده ۴ جایزه برگزیده نوجوانان از ۱۰ نامزدی
  • نامزد جایزه هنرمند جوان

10. نام مگان فاکس به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC به چشم می‌خورد.

ظاهر جذاب مگان فاکس

11. طرفداران مکان فاکس با شنیدن نام او هیکل ظریفش را به یاد می‌آورند، چرا که او با قد ۱۶۳ سانتی متر ۵۲ کیلوگرم وزن دارد. خودش این فیزیک را ارثی می داند نه نتیجه تلاش خودش. گفته می‌شود او بسیار تنبل است و فعالیت ورزشی و رژیم سفت و سختش را فقط از روی اجبار انجام می دهد.

خالکوبی‌های مگان فاکس

12. روی بدن مگان فاکس هشت خالکوبی وجود دارد که یکی از آنها تصویر مریلین مونرو ستاره سینماست. او دوست دارد دوباره خالکوبی های جدید بر روی بدنش انجام دهد. زمانی او که از خالکوبی صحبت می کند آنقدر هیجان‌زده می‌شود که نشان می‌دهد این موضوع برایش از همه چیز بیشتر اهمیت دارد و حتی حاضر است به خاطرش بازیگری را کنار بگذارد.

13. به نظر عده‌ای صورت مگان فاکس نتیجه عمل جراحی است. آن‌ها تصویر قبل و بعد از عمل جراحی را مدرک تاییدی بر این ادعا می‌دانند. همچنین آنها معتقدند چهره او دارای نقص هایی است. این بازیگر در سال ۲۰۱۰ در تبلیغات موتورولا شرکت کرد. حتی برای این حضور او هم حرف و حدیث های بسیاری به میان آمد. مشخص شد ناخن انگشت اشاره دست راستش بسیار کوتاه است و پشت صحنه فیلم ها آن را گریم می کردند. سپس گفته شد او از بیماری رنج می برد که به ناخن ها آسیب می رساند و نمی شود ناخن های او را از نمای نزدیک نشان داد.

مگان فاکس 5

14. در سال ۲۰۱۶ رسانه ها از خودداری مگان از حضور در صحنه های جنسی گزارش دادند. این بازیگر آمریکایی معتقد بود که می خواهد از روح و روان کودکانش مراقبت کند زیرا پسرها نمی توانسند مرز هنر و حقیقت را تشخیص دهند. او گفت: «فکر نمی کنم پسرهایم با این مساله کنار بیایند. دیدن مادر بر روی صحنه برای روان کودکان یک زخم است.»

مگان معتقد بود بسیاری از ستاره های هالیوودی با این مشکل مواجه اند زیرا نمی توان زندگی شخصی و حرفه ای را از هم جدا کرد. به همین خاطر تصمیم گرفت از حضور در صحنه های برهنه خودداری کند، تا فیلمسازان در آینده نقش های جدی تر به او پیشنهاد کنند نه نقش های وابسته به جنسیت.

فیلم‌های مهم مگان فاکس

15. مگان در سال 2001 و در سن 15 سالگی، در فیلم روز تعطیل در آفتاب ایفای نقش کرد و به این ترتیب وارد عالم بازیگری وارد شد.

از فیلم های مشهور او می توان پسران بد 2، تبدیل شوندگان و تبدیل شوندگان : انتقام شکست خوردگان در کنار شایا لابوف، بدن جنیفر در کنار آماندا سایفرد، نمایش مصائب، دیکتاتور در کنار ساشا بارون کوهن، لاک پشت های نینجای نوجوان جهش یافته و لاک پشت های نینجای نوجوان جهش یافته : خارج از سایه را نام برد.

مگان فاکس 2

 

16. در آوریل ۲۰۱۷ پاپاراتزی  ها تصاویری از پیاده روی مگان با فرزندانش در لس آنجلس را شکار کردند. نوآ شانون و بودی رنسوم، پسرهای او پیراهن پوشیده بودند. این اولین بار نیست که پسر بزرگش لباس های دخترانه می پوشد. در اوایل آوریل در زمان پیاده روی برایان با فرزندش پسرشان دامن بلند پوشیده بود و در زمان بارداری او در کالیفرنیا پسرش پیراهن دیزنی پوشیده بود. این موضوع برای طرفداران عجیب نیست زیرا مگان اولین سلبریتی هالیوودی نیست که فرزندانش لباس های دخترانه می پوشند. پیش از این جکسون، پسر شارلیز ترون نیز بارها پیراهن دخترانه پوشیده بود.

17. مگان فاکس طبق گفته خودش به جای توجه به حرف ها و گزارش های منفی کتاب می خواند. او گفته: «من هرگز گفته های آنها درباره خودم را نمی خوانم. مدتی طول کشید تا به این آگاهی رسیدم. من کتاب را به مجلات زرد ترجیح می دهم. من کتاب های مختلف از رمان گرفته تا شعر و طالع بینی را مطالعه می کنم.»

علاقه مگان فاکس به حیوانات

18. مگان فاکس در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند و عاشق حیوانات است، او در منزلش، سگ، گربه، پرنده، خوک ، سنجاب و دوتا بزغاله هم نگهداری می کند.

19. مگان فاکس مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی، خود زنی یا خودآسیبی و اعتماد به نفس پایین است. او همچنین ترس از پرواز و تاریکی دارد.

مگان فاکس 7

20. ثروت مگان فاکس حدود 8 میلیون دلار تخمین زده شده است.

21. آماندا سایفرد و شایا لابوف دوستان صمیی او هستند.

22. خرید کفش، یکی از کارهایی است که مگان فاکس علاقه زیادی به انجام آن دارد.

23. مگان فاکس نقش مایکلا بینز را در فیلم ترانسفورمرز 2: انتقام کشته شدگان، دوباره بازی کرد. در حین فیلم برداری این فیلم بین فاکس و مایکل بی کارگردان فیلم بر سر ظاهر او جروبحث هایی به وجود آمد، چرا که بی از او خواسته بود 10 پوند (در حدود 4.5 کیلوگرم) به وزنش اضافه کند.

شباهت آنجلینا جولی و مگان فاکس

24. مگان فاکس اغلب در رسانه‌ها با آنجلینا جولی مقایسه می شود و از او به عنوان «آنجلینا جولی بعدی» نام برده‌اند. دلیل مقایسه فاکس و جولی شاید این است که هردو خالکوبی هایی مشابه دارند. خود او این مقایسه را قبول ندارد می گوید که این مقایسه به فقدان خلاقیت در رسانه‌ها برمی‌گردد و تنها به دلیل موی سیاه و خالکوبی های آنها و سوابق بازی‌شان در فیلم های اکشن است. او در مورد این مقایسه همچنین می گوید: «من دختری با موهای قهوه ای و خالکوبی هستم. از این شایعات خنده ام می گیرد اما مردم همیشه می خواهند ما را مقایسه کنند».

25. شایعاتی وجود دارد که می گویند او به جای آنجلینا جولی را در فیلم بعدی لارا کرافت بازی خواهد کرد گرفت. او خاطرنشان ساخت: «می دانم که او برایش مهم نیست که من که هستم. اما اگر من جای او بودم می گفتم « چه کسی در ترانسفورمرز خواهد بود که می خواهد منِ بعدی باشد؟ نمی خواهم او را ببینم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها