کدام خودورها مشمول معاینه فنی می شوند؟/ جریمه روزانه برای وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودرو‌هایی که بیش از چهار سال از تاریخ تولید آن‌ها سپری شده باشد، مشمول معاینه فنی هستند.

کدام خودورها مشمول معاینه فنی می شوند؟/ جریمه روزانه برای وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی

سردار سید تیمور حسینی در خصوص جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی اظهار کرد: از سال 94 سامانه سیمفا راه‌اندازی و اطلاعات تمام خودرو‌ها در خصوص معاینه فنی در این سامانه متمرکز شده است؛ بر همین اساس عمدتاً جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی به وسیله دوربین‌ها در تهران و برخی شهر‌های بزرگ انجام می‌شود.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودرو‌هایی که بیش از چهار سال از تاریخ تولید آن‌ها سپری شده است مشمول معاینه فنی هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بالغ بر 12 هزار وسیله نقلیه جریمه شده و طبق آخرین آمار از اول سال تاکنون یک میلیون و 200 هزار مورد جریمه برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی ثبت شده است.

حسینی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه باید نسبت به انجام معاینه فنی و دریافت مجوز مربوطه اهتمام بورزند خاطرنشان کرد: جریمه روزانه خودرو‌های فاقد معاینه فنی به صورت پیامک به افراد اعلام می‌شود.

وی گفت: افرادی که شماره تلفن همراه آن‌ها در سامانه ثبت نشده یا تغییر کرده باشد برای باید برای به‌روزرسانی و ثبت شماره جدید اقدام کرده تا در صورت اعمال قانون با دریافت پیامک‌ها مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها