نماینده‌ای که در مجلس فیلم مستهجن تماشا می‌کرد اتهامش را پذیرفت

یکی از نمایندگان مجلس در حالی که کنار یک معاون وزیر زن نشسته، با تلفن همراه مشغول تماشای فیلم‌های مستهجن بود. نیل پریش، نماینده محافظه کار پارلمان بریتانیا که به اتهام تماشای پورنوگرافی در مجلس عوام تحت بازجویی قرار دارد، می گوید ناراحتی بوجود آمده را درک می‌کند.

حجم ویدیو: 6.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19

 

نیل پریش، نماینده محافظه کار پارلمان بریتانیا که به اتهام تماشای پورنوگرافی در عوام تحت بازجویی قرار دارد، می‌گوید که او ناراحتی را که بوجود آمده را درک می‌کند.

 

یک نماینده مجلس تحت بازجویی به اتهام تماشای پورنوگرافی در عوام گفت که به اشتباه فایلی را باز کرده اما اگر مجرم شناخته شود از سمت خود کناره گیری می‌کند.

نیل پریش و همسرش

 تصویر نماینده محافظه‌کار مجلس عوام در کنار همسرش

نیل پریش، نماینده محافظه‌کار، روز جمعه، چند روز پس از آن که دو نماینده زن محافظه‌کار گفتند که شاهد تماشای او در حال تماشای فیلم‌های مستهجن با تلفن همراه خود در مجلس عوام و در یک کمیته بودند، شکایت خود را به کمیسر استاندارد پارلمان ارجاع دادند.

 

 نماینده پارلمان Tiverton and Honiton ، در خانه خود در سامرست که از او پرسیده شد که آیا فایلی را "به اشتباه" باز کرده است یا خیر، گفت: "من این کار را کردم، اما اجازه دهید تحقیقات به این موضوع رسیدگی کند."

 

 او گفت که منتظر نتایج تحقیقات خواهد بود اما "اگر مجرم شناخته شوم استعفا میدهد".

 آقای پریش که روز جمعه توسط حزب تعلیق شد، گفت که به طور کامل از تحقیقات پیروی خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها