دختران پوتین تحریم شدند

دختران پوتین هدف تحریم های آمریکا قرار گرفتند.

دختران پوتین تحریم شدند
دختران ولادیمیر پوتین از راست: ماریا وُرونتسووا و کاترینا تیخونووا

 

در پی انتشار گزارش‌هایی از اقدامات نیروهای روسیه در اوکراین، به خصوص تصاویر اجساد غیرنظامیان در شهر بوچا، در نزدیک کی‌یف، پایتخت اوکراین، آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه نزدیکان و اطرافیان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اجرا گذاشته است.

 

این تحریم‌ها شامل دختران ولادیمیر پوتین، اعضای خانواده سرگئی لاوروف، وزیر خارجه و شماری از مقامات ارشد دولت روسیه و چند موسسات مالی بزرگ آن کشور شده است.

 

روسیه اتهام کشتار غیرنظامیان اوکراینی را رد کرده و گفته است که تصاویر منتشر شده از بوچا ساختگی است و توسط مقامات اوکرانی جعل شده است.

 

با وجود تصاویر ماهواره‌ای در تایید اقدامات نیروهای روسی علیه غیرنظامیان در بوچا، رئیس جمهوری روسیه امروز گزارش‌های مربوط به آن را "اقدام تحریک‌آمیز ناشی از سوء‌نیت رژیم کی‌یف" توصیف کرد.

پوتین و خانواده اش

پوتین، همسرش (لودمیلا، سمت راست)، و دخترش ماریا (نفر دوم سمت چپ)

براساس این تحریم، تمامی اعضای خانواده ولادیمیر پوتین از دسترسی به نظام مالی آمریکا محروم و دارایی‌های آن‌ها در این کشور مسدود می‌شود.

 

همزمان اتحادیه اروپا و دولت بریتانیا در واکنش به انتشار شواهد گسترده‌ای در مورد کشتار و آزار غیرنظامیان توسط نیروهای روسیه در شهر بوچا، واقع در حومه کی‌یف، قرار است تحریم‌های بیشتری علیه مسکو وضع کنند.

روسیه شواهدی در اثبات جعلی بودن گزارش‌های اقدامات نیروهای آن کشور در بوچا ارائه نداده و کشورهای غربی وقوع این اقدامات را قابل قبول دانسته‌اند و از تصمیم خود برای کمک به تحقیقات در این زمینه خبر داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها