خبرها حاکی از ابتلای رئیس جمهور به کرونا است!

رئیس جمهوری روسیه روز پنجم فروردین ماه با حضور در بیمارستانی در منطقه کامونارکا در جنوب غرب مسکو از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماران مشکوک به داشتن ویروس کرونا قرار گرفت.

خبرها حاکی از ابتلای رئیس جمهور به کرونا است!

رئیس بیمارستان شماره ۴۰ مسکو که این روزها به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته است، در حالی به ویروس کرونا مبتلا شده که چند روز پیش ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را در بازدید از بیمارستان همراهی می‌کرد.

دنیس پروتسنکو، رئیس بیمارستان شماره ۴۰ در ناحیه کومونارکا در جنوب غرب مسکو روز سه شنبه در فیس بوک نوشت: دوستان عزیز از نگرانی شما بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، بله؛ تست کرونای من مثبت است اما حالم بد نیست.

رئیس بیمارستان شماره ۴۰ نوشت: من در دفتر کار خود در بیمارستان خودانزوایی گزیده‌ام و در این مکان همه شرایط برای کار از راه دور و مدیریت و رایزنی‌های ویدئویی فراهم است.

پروتسنکو خاطرنشان کرد که فشار کار در یک ماه اخیر بر مصونیت بدن وی تاثیر منفی گذاشته است.

در گفت وگوهایی که بین پوتین و پروتسنکو رئیس بیمارستان در فیلم قابل شنیدن است، پوتین خطاب به وی می گوید که همه چیز به نظر خوب است و افرادی که در اینجا کار می‌کنند به مانند نیروهای ارتشی می‌دانند که در حال انجام چه کاری هستند و به عبارت دیگر مثل ساعت کار می‌کنند.

براساس آخرین گزارش ستاد هشداردهی و مقابله با سرایت کرونا در روسیه که دیروز منتشر شد، تا این لحظه دو هزار و ۳۳۷ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۱۲۱ نفر بهبود یافته اند.

تا کنون ۱۷ نفر در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا جانباخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها