دولت ترامپ هفته آینده درباره ایران گزارشی به سنا خواهد داد

 مجلس سنای آمریکا خبر داد مقامات دولت ترامپ و مسئولین وزارت خارجه این کشور هفته آینده اعضای کمیته روابط خارجی سنا را در جریان سیاست های مربوط به ایران قرار خواهند داد.

دولت ترامپ هفته آینده درباره ایران گزارشی به سنا خواهد داد

کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز جمعه اعلام کرد که سه شنبه هفته آینده برخی مسئولان بلندپایه در وزارت امور خارجه این کشور، یک گزارش محرمانه در رابطه با سیاست مربوط به ایران برای اعضای کمیته روابط خارجی سنا ارائه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، بناست «برایان هوک»، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در صدر گزارش دهندگان درباره ایران به کمیته روابط خارجی باشد آنهم در حالی که «پمپئو»، وزیر خارجه این کشور چهارشنبه آینده در یک سفر رسمی راهی اوکراین می شود و در نشست سنا شرکت نخواهد داشت.

رهبران مجلس سنای آمریکا پیشتر تاکید کرده بودند که پیش بینی می کنند طی هفته جاری پیش نویس قانون کاهش اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران به رای گذاشته شود با این حال تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با زمان دقیق انجام این کار اعلام نشده است.

مجلس نمایندگان این کشور که اکثریت کرسی های آن در اختیار حزب دمکرات است، قانون جلوگیری از اقدامات نظامی بیشتر ترامپ علیه ایران را به تصویب رسانده با این حال تصویب این قانون در مجلس سنا بعید به نظر می رسد چرا که تحت کنترل جمهوری خواهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها