ازدحام ارامنه در فرودگاه قره باغ برای ترک منطقه

قرار بود روز پنجشنبه در شهر یولاخ آذربایجان، مذاکرات بین مقامات آذربایجان و مقامات ارمنی قومی منطقه جدا شده درباره "ادغام مجدد" آن به آذربایجان انجام شود

ازدحام ارامنه در فرودگاه قره باغ برای ترک منطقه

خروج واحدها و تجهیزات نظامی ارمنستان از قره باغ کوهستانی، در توافق با نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه انجام می‌شود

 

 

ده‌‌ها نفر از ارامنه ساکن قره‌باغ بعد از اعلام آتش‌بس و توقف درگیری‌ها در این منطقه و اعلام آتش بس و خلع سلاح دولت قره باغ،‌ به فرودگاه شهر خان‌کندی، مرکز منطقه قره‌باغ هجوم آورده و قصد خروج از این منطقه و ترک آن را دارند.
ازدحام ارامنه در فرودگاه قره باغ برای ترک منطقه
مقامات محلی و مقامات آذربایجان گفتند که توافق آتش بس با آذربایجان روز چهارشنبه برای پایان دادن به درگیری‌های دو روزه در منطقه جدایی طلب قره باغ کوهستانی حاصل شد.


قرار بود این توافق از ساعت 13 بعدازظهر اجرایی شود. به وقت محلی (09:00 GMT) و قرار بود روز پنجشنبه در شهر یولاخ آذربایجان، مذاکرات بین مقامات آذربایجان و مقامات ارمنی قومی منطقه جدا شده درباره "ادغام مجدد" آن به آذربایجان انجام شود.

به گفته مقامات این منطقه، این توافق از طریق مذاکره با نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه حاصل شده است و به گفته مقامات منطقه، خروج واحدها و تجهیزات نظامی ارمنستان از قره باغ کوهستانی و همچنین خلع سلاح نیروهای دفاعی محلی را پیش بینی می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • آندرانیک اوزانیان

    ارمنه غیور و وطن پرست این روز ها را فراموش نمی کنند .

  • سیامک

    واقعا....نباید هم فراموش کنند که پاسخ تجاوز و اشغالگری و ترور و هوچیگری همواره سخت و پشیمان کننده خواهد بود ومردم غیور اذربایجان دندان مهاجم را خواهند شکاند.

  • حسن حبشی

    به نظر می رسدمذاکره نیاز نباشد چون ارامنه مهاجر منطقه را ترک می کنند.

  • کوروش

    کجا درن درمیرن روز اول همه در حال فرارن

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها