وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران:

بانک صادرات ۳ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه و مرابحه به بازنشستگان صندوق کشوری پرداخت می‌کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تخصیص ٣٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و ترجیحی بانک صادرات ایران برای پرداخت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

بانک صادرات ۳ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه و مرابحه به بازنشستگان صندوق کشوری پرداخت می‌کند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست نخستین هم‌اندیشی مدیران ستاد و صف بانک صادرات ایران در سال ١۴٠١ با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، افزود: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بخش مهمی از بازنشستگان کشور هستند که از بانک صادرات ایران خدمات خود را دریافت

 می‌کنند.

خاندوزی اظهار داشت: با توجه به نیاز این عزیزان، با موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران مبلغ ٧ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک بدون دریافت ضامن برای پرداخت به آنها اختصاص یافته است. همچنین مبلغ ٢٣ هزار میلیارد ریال وام مرابحه با نرخ سود شش درصد و بدون ضامن توسط این بانک برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تخصیص خواهد یافت. 

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان تاکید کرد: یکی از سیاست‌های جدی دولت دسترسی به تسهیلات خرد از طریق اعتبارسنجی بدون وثایق و ضامنین است که پرداخت آن در نظام بانکی آغاز شده است و همچنان اقدامات نظارتی در زمینه پیشبرد بهتر، دسترسی سریع‌تر و ایجاد رضایتمندی گسترده‌تر ادامه دارد. مدیران عامل بانک‌ها نیز با جدیت و مطالبه‌گری به منظور اجرای قانون و دسترسی عام مردم به تسهیلات خرد به وظیفه نظارتی خود ادامه خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها