قاسم‌پور؛

باید توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی و آموزش داشته باشیم تلاش برای معرفی محصولات جدید

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، داود قاسم‌پور سرپرست بیمه ملت، در گردهمایی کارکنان شرکت، که عصر امروز 24 خرداد ماه در سالن مجموعه سینمایی آزادی برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه مبارک کرامت و تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) بیان داشت: امروز خوشحالم در جمع پرسنل خدوم بیمه ملت هستم و از گذشته بیمه ملت و بچه‌های خوب و کاربلد شرکت را می‌شناسم و با بدنه و ساختار آن کاملا آشنا هستم.

 باید توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی و آموزش داشته باشیم تلاش برای معرفی محصولات جدید

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین عنصر  در ارتقائ سازمان نقش اساسی دارد ‌ افزود: باید به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای داشت چون نیروی انسانی حرفه ای در ‌مجموعه‌های اقتصادی می‌توانند موتور‌ محرک سازمان باشد.

مدیرعامل بیمه ملت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر موضوع معرفی محصولات مناسب و‌ ارائه خدمات شایسته در بیمه ملت، اضافه کرد: 

معتقد هستم با برنامه های پیشرو  در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه قدم‌های محکم و بلندی برداشته خواهد شد و  از سوی دیگر‌، حضور افراد با تجربه در کشور موضوع بسیار حساس و ‌حیاتی است که مورد توجه و نظر مجموعه مدیریتی شرکت می باشد.

وی همچنین با تاکید بر حفظ و ترویج خدمات به عنوان مهمترین شاکله اعتمادسازی تصریح کرد:  لازمه این استمرار و دوام، داشتن پرسنل بروز و آموزش دیده و خدمتگزار به ملت است.

ایشان موضوع آموزش را بسیار مهم قلمداد کرده و نقش آن را در کنار دیگر عوامل تاثیر گذار دانست. 

قاسم‌پور‌ در پایان خاطرنشان کرد: باید همه کنار هم با یک روحیه خوب و جهادی، در‌زمینه معرفی محصولات جدید که دغدغۀ همه ما است تلاش کنیم و این اتفاق، شدنی است و باید در بحث طراحی محصولات جدید و معرفی آن ها جدیت داشته باشیم.

در این مراسم، با حضور اعضای هیئت مدیره، از کارکنان نمونه و برگزیدگان مسابقات علمی و ورزشی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد. 

و در پایان  ضمن اکران فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی از این هنرمند ارجمند تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها