افزایش سرقت بنزین در انگلیس

شرکت Forecourt Eye، خبر داد که ماهانه بیش از 3000 اقدام به سرقت بنزین وجود دارد.

افزایش سرقت بنزین در انگلیس

​با افزایش قیمت بنزین در بریتانیا، جایگاه‌ها با سه بار تلاش برای سرقت سوخت در روز مواجه شده اند

گاردین

 

این افزایش سرقت زمانی رخ می دهد که هزینه پر کردن خودروی خانوادگی برای اولین بار از 100 پوند عبور کرده است

آمارهای کارشناسان این صنعت نشان می‌دهد که افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش تعداد رانندگانی شده است که سعی می‌کنند بدون پرداخت پول از آنجا خارج شوند، و به‌طور میانگین روزانه سه بار این اقدام در  جایگاه ها صورت میگیرد

 از آنجایی که هزینه پر کردن باک وسایل در هفته‌های اخیر افزایش یافته است، تعداد حوادثی که رانندگان بدون پرداخت پول از آنجا فرار کرده‌اند یا ادعا می‌کنند وسیله‌ای برای پرداخت ندارند، افزایش یافته است.

 ارقام از Forecourt Eye، شرکتی که از طرف حدود 1000 جایگاه سوخت در سراسر بریتانیا پرداخت ها را جمع آوری می‌کند، نشان می دهد که گزارش های عدم پرداخت بین ژانویه تا مه امسال 39 درصد افزایش داشته است.

 مدیر اجرایی این شرکت، نیک فیشر، گفت که ماهانه بیش از 3000 اقدام به سرقت در سایت‌هایی که در آن کار می‌کند وجود دارد.

مدیر سندیکای امنیت نفت بریتانیا ، سازمان دیگری که به دنبال بدهی‌های خرده‌فروشان بنزین است، گفت که سرقت‌ها در هفته اول ژوئن در مقایسه با مدت مشابه در ماه مه 22 درصد افزایش یافته است.

در بریتانیا مرسوم است پس از پر کردن باک افراد خود به فروشگاه کوچکی که در پمپ بنزین‌ها قرار دارد می‌روند و مبلغ را پرداخت می‌کنند. 

کارشناسان افزایش بی‌سابقه قیمت بنزین در بریتانیا را به اخلال در زنجیره تامین در اثر تهاجم روسیه به اوکراین و نرخ پایین برابری پوند و دلار نسبت می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها