عملکرد شرکت تابعه پگاه ارزیابی شد؛

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پگاه تبریز

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مجمع، به ریاست عبدالامیر باروتکوب و با حضور سید محمدصادق بهشتی و غلامرضا زینلی به‌عنوان ناظر، فرید حسامی کجاباد به‌عنوان منشی و سرپرست شرکت و اعضای هیئت مدیره مجموعه پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.

در این مجمع فرید حسامی کجاباد سرپرست شرکت، گزارش عملکرد هیأت مدیره در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

در این جلسه که به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت پگاه آذربایجان شرقی در حال پخش بود، هیئت رئیسه و مدیران دفتر مرکزی صنایع شیر ایران در خصوص موارد و نکات تخصصی برای افزایش بهره وری شرکت، بحث و تبادل نظر کردند.

عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز با اشاره به بهره‌برداری حداکثر از ظرفیت تولید با توجه به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری به‌منظور تأمین سود سهامداران با توجه به پتانسیل‌های این شرکت به‌ویژه نیروی انسانی متخصص و متبحر، تاکید و خواستار افزایش ارزش سبد محصول، افزایش سهم بازار وکنترل ضایعات شد.

عبدالامیر باروتکوب خاطر نشان کرد: مجموعه کارگری شرکت به هر اندازه تولید بیشتر و متنوع تری داشته باشد، سود بیشتری کسب و خدمات بهتر و رفاه بیشتری برای کارکنان به دنبال خواهد داشت.

هیئت رئیسه پس از استماع گزارش هیئت مدیره، صورت‌های مالی شرکت برای سال یاد شده را تصویب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها