در نشست مشترک مدیر کل شیلات استان با جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی هرمزگان مطرح شد:

تعامل و هم افزایی با جامعه دانشگاهی همواره در اولویت و دستور کار شیلات هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان در نشست مشترک با جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: تعامل، همکاری و هم افزایی با جامعه دانشگاهی همواره در اولویت و دستور کار شیلات هرمزگان است.

تعامل و هم افزایی با جامعه دانشگاهی همواره در اولویت و دستور کار شیلات هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در این نشست بیان داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری در زمینه های شیلاتی به ویژه  صیدوصیادی و آبزی پروری، شیلات هرمزگان همواره سعی کرده است با تعامل با جامعه دانشگاهی در جهت  توسعه، هم افزایی و استفاده از دانش روز  پیشرو باشد.

 وی افزود: با توجه به نیازهای جامعه امروز در تامین و حفظ امنیت غذایی  لازم است مطالعات گسترده ایی در زمینه توسعه طرح های شیلاتی در جهت افزایش بهره وری اقتصاد شیلاتی، تامین امنیت غذایی و افزایش سرانه مصرف آبزیان با توجه به نقش آن در سلامتی صورت گیرد.

دریایی با بیان اینکه شیلات هرمزگان طرح های خوبی در زمینه بهبود صیادی در دست اقدام دارد، عنوان کرد در این طرح علاوه بر رونق اقتصادی و اشتغال زایی به تجهیز بنادر صیادی،احداث مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، احداث زیست گاه های مصنوعی در دریا و تقویت حفاظت از آبزیان و آموزش و استفاده از فن آوری‌های نوین در مدیریت شیلاتی منابع…توجه ویژه شده است این طرح در صورت تصویب باعث شکوفایی و توسعه پایدار صید و صیادی در استان خواهد شد.

مدیر کل شیلات هرمزگان  با اشاره به اهمیت راه اندازی حوزه مدیریت دانش و سعی بر ایجاد آن در این اداره کل در آینده ایی نزدیک یادآور شد : این مهم، یکی از ابزارهای بسیار مناسب جهت پایش نیروی انسانی از لحاظ سطح دانش و آگاهی به جهت افزایش بهره وری بیشتر در زمینه توسعه اهداف سازمانی است.

 در ادامه این نشست مشترک معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با قدر دانی از همکاری بسیار خوب شیلات با مجموعه جهاد دانشگاهی و ارائه دیدگاه های فنی و تخصصی در زمینه تدوین سند توسعه تجاری شیلاتی عنوان کرد: با توجه به سوابق و زمینه های زیاد همکاری بین دو دستگاه استقرار سیستم مدیریت دانش در مجموعه  شیلات هرمزگان می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی و پیشرفت شیلاتی گردد.

 یاسی پور خاطرنشان کرد : مدیریت دانش  ابزار ویژه ای است که علاوه بر اینکه در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده طی بخش نامه ای اجرای آن از سوی دفتر ریاست  جمهوری نیز ابلاغ شده است.

در پایان دو طرف نسبت به ادامه همکاری با لزوم برگزاری جلسات تخصصی و فنی و با جزئیات بیشتر با کارشناسان مربوطه تاکید کردند.

گفتنی است حوزه مدیریت دانش با بیش از 15 سال فعالیت در کشور سهم بسزایی در توسعه دانش فنی نیرو های انسانی شاغل در دستگاههای دولتی و بخش خصوصی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها