مدیرعامل صنایع شیر ایران:

صادرات پگاه به افغانستان افزایش می‌یابد

صادرات صنایع شیر ایران به افغانستان در سال ١۴٠١ رشد محسوسی خواهد داشت.

صادرات پگاه به افغانستان افزایش می‌یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در جلسه هماهنگی صادرات به افغانستان در پگاه خراسان، گفت: عدم تامین سفارش‌ صادراتی به هیچ عنوان، قابل پذیرش نیست و ضرورت دارد تا تامین مواد اولیه و اقدامات از سوی مدیران عامل شرکت‌ها از قبل تدبیر شود.

او با اشاره به اهمیت تامین سفارش‌ تاکید کرد: اگر امکان تولید در شرکت فراهم نبود، تامین از طریق برونسپاری انجام شده و اولویت هم، تامین توسط شرکت‌های تولیدی پگاه است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران خاطرنشان کرد: در صورت عدم تامین سفارشات در ٢۴ ساعت، موضوع پیگیری جدی خواهد شد و مدیران شرکت‌ها در این خصوص باید پاسخگو باشند.

محمدپور با اشاره به کیفیت مطلوب محصولات تولیدی افزود: ذائقه سنجی محصولات جدید ویژه مصرف در بازار افغانستان انجام و توسعه صادارات گروه آبمیوه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: صادرات به افغانستان از سوی پگاه خراسان به دلیل مجاورت این شرکت به افغانستان توجیه پذیر است ولی این موضوع به معنی عدم صادرات توسط دیگر شرکت‌های تولیدی پگاه به این کشور نیست.

گفتنی است، این جلسه با حضور نماینده فروش پگاه در افغانستان، سرپرست معاونت بازار یابی و فروش صنایع شیر ایران و سرپرست، معاونین و مدیران پگاه خراسان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها