مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران اعلام کرد:

ثبت رکورد جدید دریافت شیرخام و صادرات در سال ۹۹

پایان سال جاری رکورد جدید دریافت روزانه شیرخام صنایع شیر ایران ثبت می‌شود.

ثبت رکورد جدید دریافت شیرخام و صادرات در سال ۹۹

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اعلام این خبر افزود: رشد وزنی مورد نظر در حوزه صادرات نیز تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

وی در جلسه وصول مطالبات که اعضای هیئت مدیره، معاونان، مشاوران و جمعی از مدیران صنایع شیر ایران نیز حضور داشتند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی تامین مواد اولیه به‌ویژه در حوزه بسته‌بندی و نهاده‌های دامی دامداران بگونه‌ای انجام شده است که شرکت‌های گروه با موانع تولید روبرو نشوند.

قدوسی در خصوص پرداخت مطالبات دامداران نیز تاکید کرد: زمان پرداخت مطالبات به دامداران به نحو مطلوبی کاهش یافته است.

وی توسعه فروش داخلی را بسیار کلیدی دانست و افزود: ۵۰ ماشین به ناوگان توزیع اضافه شده و نوسازی این ناوگان نیز در دستور کار قراردارد.

او در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: عدالت محوری در پرداخت مطالبات شرکت‌های گروه از سوی شرکت‌های پخش سراسری و بازرگانی باید سرلوحه امور قرار بگیرد.

ولی ملکی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز بحث وصول مطالبات برای شرکت‌های تولیدی را حیاتی توصیف و تاکید کرد: هرگونه نوسان باعث آسیب واحد تولیدی می‌شود.

وی افزود: از شرکت صنایع شیر ایران به‌عنوان باسابقه‌ترین شرکت لبنی انتظارمی‌رود با برنامه‌های پیش رو پیشتاز تمامی رقبا باشد که قطعا این امر محقق شود.

گفتنی است، در جلسه کمیته وصول مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بازرگانی، پخش سراسری و شرکت‌های تابعه به‌صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها