با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران برگزار شد:

تقدیر از ۹ پیشنهاد برتر نظام پیشنهادات

تقدیر از برترین‌های نظام پیشنهادات پگاه تهران باحضور مدیران ارشدشرکت صنایع شیر ایران در پگاه تهران برگزار شد.

تقدیر از ۹ پیشنهاد برتر نظام پیشنهادات

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به اهمیت جایگاه نظام پیشنهادات، به‌عنوان الزام شرکت‌ها، گفت: سازمانی می‌تواند پویا و روبه رشد عمل کند که سیستم نظام پیشنهادات در آن فعال، پویا و کاربردی باشد. وی افزود: در بعضی موارد همکاران حتی با کمترین میزان سواد توانسته‌اند پیشنهادهایی ارائه کنند که صرفه جویی برای شرکت‌ها به همراه و از اتلاف هزینه‌های جبران ناپذیری جلوگیری کند؛ این در حالی‌است که در حال حاضر نیروهای جوان و تحصیل‌کرده بخش اعظمی از پرسنل شرکت‌های صنایع شیر ایران را تشکیل می‌دهند و می‌توانند با استفاده از دانش و مهارت در ارائه پیشنهادات مسیر رو به توسعه را در شرکت‌ها هموار کنند.

سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران نیز، در این رویداد گفت: نظام پیشنهادات یکی از تحولات سازمانی به منظور ترویج مدیریت مشارکتی در سازمان‌ها و نهادها است که با بهره‌گیری از این نظام، پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور زمینه‌سازی تحقق مشارکت همکاران در دستور کار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی که در این دوره بررسی و ارزیابی شد عامل صرفه جویی بسیاری در شرکت پگاه تهران شده و مبالغ هنگفتی سود آوری برای شرکت و در نهایت برای مجموعه صنایع شیر داشته است.

در این مراسم از ۹ پیشنهاد برتر شامل ۳ پیشنهاد شاخص و ۶ پیشنهاد بعنوان برترین‌ها تقدیر شد و همچنین واحد تحقیق و توسعه به‌عنوان گروه بهبود مستمر و فعال تندیس مراسم را دریافت کرد.

پس از ارائه پیشنهادات و مبالغ سودآوری آن، علاوه بر پاداش تعیین شده، از طرف مدیر عامل صنایع شیر نیز پاداش به پیشنهادات برتر این شرکت تعلق گرفت.

در حاشیه این دیدار، که با روز پرستار مصادف شده بود از همسر یکی از جانبازان شرکت که سال‌ها وظیفه پرستاری از وی را بر عهده داشت با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد. گفتنی است، در پایان مراسم مدیرعامل صنایع شیر ایران از غرفه یلدای پگاه تهران بازدید و این روز را با اهدای گل به پرسنل پگاه تهران تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها