تقدیر از منابع انسانی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

به مناسبت روز ملّی منابع انسانی، مدیریت کار و خدمات اشتغال از مدیران نمونه منابع انسانی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از جمله منابع انسانی پتروشیمی جم تقدیر کرد.

تقدیر از منابع انسانی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه و همزمان با برگزاری کمیته تخصصی مدیران منابع انسانی، با حضور سیدمحمدعلی موسوی، مدیر اداره کار و خدمات اشتغال منطقه پارس، در کمیته تخصصی مدیران منابع انسانی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس از مدیران نمونه منابع انسانی منطقه ویژه پارس تقدیر صورت گرفت.

مدیر اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این مراسم با تقدیر از تلاش همه مدیران سختکوش منابع انسانی، از فعالیت ایثارگرانه و بی‌نظیر این مدیران در آموزش و جذب و به‌کارگیری افراد جویای کار بومی قدردانی کرد.

در این نشست مسائلی همچون بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور و مشاغل زودتر از موعد، اجرای مالیات بر حقوق و دستمزد، افزایشات سال جاری نفت و قانون کار، ساعت‌های پروازی از عسلویه و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران نیز مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیران منابع انسانی شرکت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، پتروشیمی جم، پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی پارس، پتروشیمی مخازن سبز عسلویه، پتروشیمی مهر، و پتروشیمی مروارید توسط مدیریت کار و خدمات اشتغال به عنوان مدیران نمونه و برتر منابع انسانی انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها