در دیدار مدیران عامل بانک تجارت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تاکید شد؛

ارائه خدمات متناسب با نیاز هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

دکتر اخلاقی و دکتر علی عسگری مدیران عامل بانک تجارت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس راهکارهای توسعه همکاری در سال 1401 را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارائه خدمات متناسب با نیاز هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر اخلاقی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با حضور در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با دکتر علی عسگری مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بانک تجارت ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پتروشیمی خلیج فارس را از بزرگترین و مهمترین مشتریان بانک تجارت دانست و بر آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با این مجموعه از طریق ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی در راستای فعال‌سازی طرح‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد.

دکتر اخلاقی در این دیدار با اشاره به روند همکاری‌های بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی خلیج فارس را در مجموع بزرگترین و مهمترین مشتری بانک تجارت می‌دانیم و شعب بانک تجارت در تهران و همچنین محل فعالیت پتروشیمی‌های تحت هدایت این هلدینگ همواره آماده ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات مالی و بانکی متناسب با نیازهای آتی این شرکت‌ها هستند. مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه دیرینه همکاری بانک تجارت با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور گفت: طرح‌های تسهیلات و تعهدات بانک تجارت با هدف تامین مالی زنجیره تولید شرکت‌های پتروشیمی از طریق روش‌های نوین و کارآمد در راستای تکمیل پروژه‌ها و تامین خوراک شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ طراحی و آماده‌سازی شده و ما آماده به کارگیری حداکثر توان بانک تجارت در حوزه ارزی و ریالی برای توسعه این حمایت‌ها هستیم.

دکتر اخلاقی همچنین به رویدادها و تصمیمات طرح شده در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه و همایش تخصصی فرصتی بود تا بانک تجارت با برقراری ارتباط نزدیک با شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال زا خدمات خود را به این شرکت‌ها معرفی کرده و نقش خود را در جهت توسعه پایدار این صنعت ایفا کند. علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به سابقه همکاری راهبردی این شرکت با بانک تجارت گفت: تعامل حرفه‌ای بانک تجارت و شرکت‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس همواره در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی کارگشا بوده و امیدواریم شاهد همکاری عمیق تر بین دو مجموعه باشیم.

شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان شرکتی و تجاری نیز با اشاره به روند همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و صنعت پتروشیمی در دهه‌های گذشته گفت: مجموعه شعب بانک تجارت با حضور کارکنان متخصص و آگاه از نیازهای روز شرکت‌های پتروشیمی در اندیشه ایجاد رابطه استراتژیک و مستحکم بین دومجموعه هستند و امیدواریم در سال جدید نیز این روند به‌صورت افزایشی در راستای توسعه اقتصاد کشور تداوم یابد.

اخذ رتبه اول بالاترین رتبه فروش، رتبه اول بالاترین ارزش افزوده، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول گروه پتروشیمی از جمله دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. شرکت‌های پتروشیمی بندر امام، ارومیه، ایلام، کارون، اروند، شهید تندگویان، خوزستان، بوعلی سینا، نوری و پارس و شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس و فجر انرژی خلیج فارس از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به شمار می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها